Mythos Alpa "Diablo 3"

Inaktiv
Mythos Alpa "Diablo 3"

http://www.mythos.com/

Känns som Diablo 3 tycker jag. Finns massor med ingame filmer på youtube.

Medlem

Intressant lir måste jag säga:>...

Medlem

Jag råkade komma över filmerna på youtube av en slumb och jag är rätt sold. Vad man kan se utgående från filmerna så verkar spelet verkligen häftigt. Tyvärr så måste man väl uppgradera sitt system för att kunna spela det med flyt men den positiva sidan är att det kommer att vara gratis, om jag nu har förstått rätt.

Medlem

Riktigt ful och billig hemsida har de iaf. Den där scroll bilden har jag själv använt i nått skolprojekt (google images ftw).

Spelet i fråga kanske kan vara kul, ska pröva på det iaf.

Medlem

tyckte inte grafiken var nå skön alls, effekterna såg inte heller ut o vara något. Men spelet är ju inte klar än, det kan bli bra. Dock så föredrar jag diablo 2 stilen.

Medlem

inte ens i närheten av diablo, lite likheter finns ju men det är defenetivt inget d3. lirar betan nu jag rätt coolt men jag tröttnade ganska fort.

Inaktiv

hur får man mythos då? Det går ju inte o ladda ner och man måste skicka sin e-post varför? Jag fatta ingenting

Medlem

skickar du din e-post så registreras du som villig betatestare.. sedan när de vill ha in flera testare tar de från listan av villiga testare och lottar ut lite keys.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar