Letar rollspel :P

Inaktiv
Letar rollspel :P

Tjenare, jag har kollat omkring nu en stund men kan inte riktigt hitta något RPG som jag gillar, vill ha ett relativt nytt spel med lvl system och fina fantasy miljöer, gärna ett online läge med!, tipsa gärna om ni har något förslag

Inaktiv

Mjae, dåligt med nya såna just nu vad jag vet. Oblivion var väl det senaste, och det är inget jag personligen kan rekommendera.

I brist på annat kan jag varmt rekommendera Jade Empire som jag körde ut igår. Riktigt bra spel som bjuder på stor interaktivitet i storyn. Finns bla flera slut. Det är ett rollspel men förmodligen inte av just den typen du verkar vilja ha.

Inaktiv

mkay! , någon som vet om "Two Worlds" verkar vara något?

Medlem
Skrivet av Krille_93:

mkay! , någon som vet om "Two Worlds" verkar vara något?

Är väll som Ghotic3 med lite bättre stridssystem och features som kombinera armor av samma klass för att bli bättre, sen krävs det en ganska hyffsad dator för att köra.

Inge direkt att rekommendera men värt att testa om man är sugen.

Inaktiv

chill, har ganska bra dator och ska köpa ny snart iaf btw, det finns inte något Demo eller något sånt så man kan testa two worlds?

Inaktiv

Jag spelar Two worlds nu.
Det är lite likt Oblivion, men i mina ögon bättre, trots att grafiken inte är i samma klass. Det är något man vänjer sig vid.
Jag är ett Gothic fan och tycker att detta är ett väldigt bra spel.
Tyvärr så har jag blivit lite för kraftfull, så alla monster dödas direkt, så nu har jag slutat stacka vapen och armor.
Monstren levlar inte direkt i takt med dig utan du kan bara gå på vissa ställen när du blivit lite mer kraftfull.
Läs andra omdömen om two worlds, för den har fått mycket negativ kritik, men jag är väl low maintenance och har letat efter ett bra rpg länge nu. Så kanske har sänkt mina krav lite. Men jag gillar spelet faktiskt och tycker du ska ge det mer än 30 minuter som det verkar ta för vissa att utvärdera ett spels komplexitet.

1
Skriv svar