Medlem
Fallout 2

Tjo!

Började lira detta extremt bra lir igen, men har glömt rätt mycket sedan release.

Hur kan man sikta på kropsdelar? Är det en speciell perk man måste välja?

Hoppas det finns någon som kommer ihåg

edit:

Hittade vad som gjorde att jag inte kunde sikta.

Fastshot perk

Inaktiv

Det är en ganska trevlig perk om man kör big guns, men annars är aimed shots alldeles för bra för att undvara.

Medlem

Ja Fallout 2 är utan tvekan ett av de bästa spelen jag lirat. Nu blev jag nästan sugen på att lira det igen bara av att ni nämnde det

Medlem

Länge sedan man lirade men är det inte bara att högerklicka på vapnet så det kommer fram ett sikte eller nått sånt...

men som jag sa läääääänge sedan jag lirade så jag har nog fel.


signatur

Det är inte jag som är konstig, det är ni som är tråkiga

Inaktiv

Högerklickar du på vapnet ändras pekaren till attack-mode. Du måste vänsterklicka på vapnet för att bläddra mellan vanligt skott, aimed shot och reload.

Medlem

Väljer du fastshoot (perk) eller hur det heter så att du tar bort en ap för att skuta så förlorar du automatiskt förmågan att sikta... du bara skuter vilt.

Skrivet av KazikluBey:

Högerklickar du på vapnet ändras pekaren till attack-mode. Du måste vänsterklicka på vapnet för att bläddra mellan vanligt skott, aimed shot och reload.

Petitesser, men var det inte tvärtom?

Medlem
Skrivet av peak_performance:
Skrivet av KazikluBey:

Högerklickar du på vapnet ändras pekaren till attack-mode. Du måste vänsterklicka på vapnet för att bläddra mellan vanligt skott, aimed shot och reload.

Petitesser, men var det inte tvärtom?

Nepps, vänsterklick ändrar "firingmode" och högerclick drar fram attackmode.

Medlem

Den femtielfte gången jag spelade igenom det har jag för mig att jag körde någon mod som gjorde om vapnen till de man hade i Fallout: Tactics; inte så mycket skillnad men jag gillade det; tycker verkligen om vapnen i FoT...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Skrivet av kozzak:

Nepps, vänsterklick ändrar "firingmode" och högerclick drar fram attackmode.

Hm. Att jag kan komma ihåg så fel :\ Nåväl.

Inaktiv

Jag spelade Fallout så nyligen som förra helgen, och jag håller med peak_performance, det måste vara tvärtom. Om jag inte missförstår vad ni pratar om...

Inaktiv

Jodå, ni har rätt, peak och Istarius. Jag blandade ihop vanliga högerklick ute på kartan och högerklick på vapnet.

1
Skriv svar