Titan Quest hjälp

Medlem
Titan Quest hjälp

Har precis skaffat Titan Quest, men när jag ska patcha upp det till den senaste versionen så går det inte. Problemet är att jag får upp patch rutan om vi säger så, men när jag trycker ok om jag vill patcha upp det så försvinner rutan bara.
Hoppas någon hjälpsam själ kan vara snäll och förklara vad som är fel

Vet inte om detta är rätt forum avdelning
Om det är så kan ju någon moderator flytta på den.


signatur

"Du skall inga andra gudar hafva jämte mig" PC Gamer KAPITEL 666, VERS 19.

Medlem

Då frågar Jag genast om Du använder spelets update funktion eller drar ner filen från FZ? Och vilken version spelar Du innan patch.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Använder 1.01 precis köpt det.
Har prövat både att hämta patchen från fz och från spelets automatiska update funktion.
Så fort jag sätter igång den manuellt stängs den av.


signatur

"Du skall inga andra gudar hafva jämte mig" PC Gamer KAPITEL 666, VERS 19.

Medlem
Skrivet av Moongoose:

Använder 1.01 precis köpt det.
Har prövat både att hämta patchen från fz och från spelets automatiska update funktion.
Så fort jag sätter igång den manuellt stängs den av.

Har exakt samma problem och provat allt det du skriver också. Har sökt runt lite på nätet men hittar ingenting av värde.

Är det NÅGON som har nån aning om vad det kan vara för problem?

Inaktiv

Konstigt. Ni har inte modifierat spelet på något vis innan ni patchat det?
Kolla www.titanquest.net/forums - finns eventuellt hjälp att hitta där.

Medlem

Nope, nyinstallerat och inga modifieringar gjorda. Har t o m provat med att installera från en kompis skiva, ifall det var nåt skumt med filerna på min skiva, men det hjälpte inte det heller...

Medlem

Löste problemet! Jag la patch-filen i samma mapp som spelet och körde igång den och så funkade det!

Hittade infon på forumet i länken ovan så tackar för den.
Hittade en massa andra forum, utom just det, igår när jag sökte runt...

1
Skriv svar