Gothic 3 - Soul Travel

Medlem
Gothic 3 - Soul Travel

Tjena, jag hittade en Scroll of Soul Travel nyligen, och testade den i ett fientligt område. Frågan är nu, när tar den slut, eller hur avbryter jag den? Jag har kutat runt som mitt eget spöke i 5-6 min nu, och jag vet inte hur jag kommer ur det. Hjälp?

Medlem

Hittade det, nu är frågan, vart hittar jag Larson och Rune? Jag behöver snacka med dem om Ore-questet från Ingvar (Nordmar, smithing).

Inaktiv

Larson borde vara i Wolf Clan, om han nu inte är inne i sin hydda så har han redan gått till sin gråtta för att skaffa sig Ore. Då måste du hitta honom. Hans läger ligger typ vid sydöstra botten av Hammer Clan berget. Så börja med att kolla där, är han inte där så rör sig mot wolf clan och se om du ser honom. I värsta fall så har han gått in i en grupp mobs =/ Det hände med min lilla tjockis från Fire Clan, sa åt honom o dra till "meeting place" innan vi skulle ta tillbaka Hammer Clans Mine, men han återfanns aldrig igen! hehe jaja de var ju iaf lättare o ta den ensam.

Rune.. hmm Rune är den tredje va? har för mig att han finns uppe på ett berg sydöst om Wolf Clan. Han har en egen "liten" hydda uppe på ett berg. Det är precis vid en av dom gamla gravarna, så om du fått questen att hitta dom 6 gamla gravarna så kommer du lättare kunna hitta honom. bara springa till det södra Xet nära Wolf Clan och spring upp på toppen.

http://g3.no.game-host.org/
kan kolla lite på den här sidan. Har en del bra info om quests. brukade checka där när jag kört fast.

1
Skriv svar