RPG eller MMORPG som itne kostar i månaden

Inaktiv
RPG eller MMORPG som itne kostar i månaden

Hej. Jag letar efter ett rpg- eller mmorpgspel som inte kostar i månaden. Har spelat guildwars i ungefär ett drygt år nu och även om det är ett av mina absoluta favoritspel så börjar jag tröttna nu å vill spela något nytt. Har även testat elder scrolls of oblivion IV och neverwinter nights 2 men har även tröttnat på dom. Vill gärna ha något me hyfsad grafik. De gör inget om det kostar att köpa det bara det inte kostar i månaden.

Tack på förhand

Inaktiv

Var går din gräns för "hyfsad grafik"? Jag spelar just nu igenom Pool of Radiance och har inga problem med grafiken.

Vad har du spelat för solorollspel tidigare? Är det action du är ute efter eller vill du ha "riktiga" rollspel?

Inaktiv

asså de ska ju gärna va att man slåss lite som i guildwars eller wow

nj
Medlem

Angående MMORPG-spel utan månadskostnad så finns det en stor tråd om det i massiva onlinespelsforumet.

Medlem

Ett tips är ju Rappelz, hyfsad grafik men lite tråkiga monster. Är lite manga inspererat (själva karaktärerna alltså), men ett tips ialla fall. Går att ladda ner gratis på [http://rappelz.gpotato.com/]

Edit:Spelet är mmorpg

Inaktiv

Jag spelar en hel del Titan Quest just nu. Det spelet kunde verkligen ha gått långt om det kom med en vettig "stängd" multiplayer alá battle.net. Hade lätt fått Blizzard att bli nervösa.
Fast nu finns tyvärr inte den funktionen. Men på www.titanquest.net finns ett aktivt forum med en rätt tajt community som hostar flera hamachi nätverk för de som föredrar att spela rent.

Inaktiv

FlyFF är ju roligt. FlyFF
Det är samma företag som har gjort Rappelz som flyff.
De går ut på att döda monster, göra uppdrag och skaffa pengar.
Om du börjar spela så ska du börja spela på server Glaphan. PMa mej om du börjar.
Helt gratis att spela.

Inaktiv

I och med att Two Worlds har en multiplayer kan du välja att lira med polarna eller själv. Klart rekommenderat.

Medlem

diablo2:lod
började spela det igen tills nya rpg mmo spelen komemr man vill ha:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

1
Skriv svar