Inaktiv
Trang-Oul's?

Tjenna grabbs, och flickeer om det finns nåra här
Jag och mina polare tog oss en Diablo 2 natt härrom kvällen, och gissa vad som droppa! jo Trang-Oul's Guise(hell), vilket gör att vi har ett helt set delat mellan oss och våra mulor.

Är det värt å starta och lvla en nec till 67 bara för att kunna ha settet å få lite creds från non-sett spelare, å på så sätt få rättighete å kalla andra n00bs?

Eller e det bara å VTa det för lite guld?
Tror inte nån av oss e intresserade av att trada det mot en massa ists, sojs å grejer, efter som ingen av oss spelar specielt mycket.

men men, värt å spara eller kasta? lite coolt e det i vicket falll!

(EU realm, Core Ladder(scl))
Normal EU Ladder SE 3 asso. alla jädra termer gör mej tokig! shazbot!!!


signatur

Tribes, Tribes, Tribes, Tribes.. TaTaTaTaaaa StarSige Tribes 2!

Inaktiv

Tha´haaa! 10min efter jag reggat mej å posta mitt första inlägg här på FZ, så får jag reda på att Trang-Oul's Avatar e n00b sette nummer ett

Typiskt, jag som trodde vi hadde nått coolt på G.
Aldrig får man va lycklig i Diablo kommer aldrig få kalla nån för n00b, och veta att jag hat rätt

Sorry, boys för en onödig tråd


signatur

Tribes, Tribes, Tribes, Tribes.. TaTaTaTaaaa StarSige Tribes 2!

Inaktiv

d´ho!


signatur

Tribes, Tribes, Tribes, Tribes.. TaTaTaTaaaa StarSige Tribes 2!

Medlem

Ruskigt pinsamt! Du har dragit skam över dig och hela din släkt.

Vila i frid

Asker här är (förhoppningsvis) sarkastisk.

Vissa delar av Trang Oul's är inte så hemskt farliga att ha och med hela settet ser du ju ganska mysig ut i Ghoul-form. Men bra att ha, njae, tyvärr inte.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv

Som sagt, nått vidare att ha är det inte, men det är alltid kul att larva runt som Vampire nån gång ibland.

Däremot är det ju skitkul att spela som necro så att starta en sån är ju aldrig fel.

Medlem

TO handkarna är grymma, spara dom iaf!...

Sedan är TO sättet lite coolt så kan ju va kul å spara iaf:)..

1
Skriv svar