En vän i nöd med NWN2!!

Medlem
En vän i nöd med NWN2!!

Sitter på LAN och en polare till mig behöver hjälp med NWN2

Detta är vad han har att säga

Citat:

Precis börjat lirat spelet. Flyter på bra osv. Men efter man har kommit ur huset och ska vara med i tävlingarna, så står det en stor röd kub mitt i staketet där man ska möta 3 andra. Det går att komma in i ringen men inte ut får kuben är i vägen.

http://ww2.beffo.se/upload/pic~/sgckt73unw.JPG

Nån som vet problemet är?

Själv har jag ingen aning om vad det kan vara.

Medlem

Kuben ska inte vara där... men om jag inte minns fel så teleporteras man in i ringen så den borde inte vara i vägen


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Han svarar

Citat:

Jag har blivit teleporterad in, vunnit över dem man skulle slås mot. Och nu kan jag inte göra nått mer än att gå runt i ringen.

Inaktiv

Man blir väl både in- och utteleporterad om det funkar som det ska?

Medlem

Jag kan konfirmera att man ska teleporteras in i "arenan" och sedan teleporteras ut när någon av lagen inte har några tävlande som fortfarande kan stå.

Blir man inte det så är något fel och att dömma utav den röda kuben som ersatt modellen för grinden i staketet så verkar det inte vara det enda som är fel.

Själv har jag aldrig sett det tidigare. Testa att installera om spelet, verkar vara något som är korrupt. Uppdatera även spelet till senaste versionen.

Glöm inte att back-uppa (älska svengelska) savegames och lokala inställningar. Det är bara att säkerhetskopiera hela "...\Mina Dokument\Neverwinter Nights 2" mappen.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

Har inte testat NWN2, men det låter som han har debugmode aktiverat? En anledning vaför han ser saker som en röd kub, förklarar förstås inte varför han inte teleporteras. Anyways, bara en tanke...

Inaktiv

Vilken knapp får jag upp console på?

1
Skriv svar