Dark Messiah Fråga SPOILER VARNING !!!!!!!!!!!!

Medlem
Dark Messiah Fråga SPOILER VARNING !!!!!!!!!!!!

Undrar hur F A N man dödar spindeln som håller leanna (stavning) fången ???????? om det går eller ej har testat ALLT till o med God mode för o bara testa men icke

Medlem

Tror jag kötta den med svärd tills den dog, minns inte riktigt när det var men tror det var efter den gjorde nån attack.

Och en liten "Spoiler" du kommer ändå inte vilja ha kvar henne sen, tyckte då jag iaf.

Medlem

ok tackar för svaret... ja jag strunta i henne o tog en annan äldre save o strunta i henne hon överlevde ändå stod det då vette tusan
men men snyggt spel

Medlem

Har för mig att jag stod under den och stack upp i magen. Var så jäkla enkelt på så sätt. tog väl ca 7 sekunder att få död på han


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

döda den med pilbåge på ett par sek har jag för mig. Kan stå och fililura på höjden där hon sitter fast så han inte kan komma åt dig och skjuta på honom.

Medlem

Glöm inte att använda ELD då spindlar är svaga mot det, läs mer i ingame boken "creatures of [vad-de-nu-heter]"

Medlem

Jag håller med, eld är det bästa. Jag tog och skickade iväg en massa eldbollar, spindeln dog ganska snabbt faktiskt, på båda svårighetsgraderna...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jag har också en fråga som passar bra i den här tråden:

(SPOILER, om du inte har dödat spindeln!!!)

När man har dödat spindeln och räddar henne så fastnar hon hela tiden på spindelns ben! :S Har provat döda den på olika ställen - men hon fastnar alltid!

Vad händer om man tar henne med sig? Förändras slutet? Kan man låta henne leva? Ge mig all info.

*EDIT*
Tog mig förbi det genom att blockera henne att gå i närheten av benen.

1
Skriv svar