Rättegången !!!

Inaktiv
Rättegången !!!

Har kört fast i rättegången.
Har alla ledtrådar för att klara rättegången men blir ändå tvungen att strida i arenan för att klara mig.
Mitt problem är att jag inte vinner trotts att jag pucklar på honom så att han borde vara dör...
Är det något spec man ska göra för att vinna i arenan???

Testpilot

Spring , ducka , tänk på att då han är i berserk så kan han inte dö förren berserk-effekten gått över.

Så använd speed pots , ta en invisible pot eller nåt o puckla på honom.

Medlem

Ang. att du får strida ändå så är det som så att det finns en lag som säger att den som anklagar har rätt att utmana den anklagade i en duell där antingen representanter eller anklagaren samt anklagade möter varandra.

För att vinna den duellen så är det bara puckla ner honom till lågt HP och vänta ut hans berserking, undvik honom tills dess med invis pots, speed pots och glöm inte health pots för att överleva.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Det är inte som i MP när man är rogue, här kan man bara ta hide in shadows men i MP så betyder hide in shadows = "åh nej jag måste klicka attack igen på den transparrenta roguen"

Sånt e kul o se efter man klarat spelet...

1
Skriv svar