En bug i act 2 ?

Medlem
En bug i act 2 ?

Är det bara jag som fått en bugg där jag i act 2 när jag ska samla ihop information till rättegången fastnat?.. jag kan inte gå till någon stad förutom merchant quatters och highcliff, när jag försöker gå till en annan stad så stannar spelet när den har laddat till 50%..
undrar bara om nån annan har fått d lr har nån lösning, har senaste uppdatering o drivrutiner. fastnar i snart 2 veckor:evil:

Medlem

Sry för felstavningarna, pratade i telefon

Medlem

Det funkade fint för mig.
Kolla de officiella forumen, där kanske nån annan har samma problem.

http://nwn2forums.bioware.com/forums/index.html

Medlem

Nää fanns inget där, får nog ringa supporten, jäkla skumt att jag är den enda som drabbats av det!

Medlem

Ringde supporten, problemet var min billiga dvd-rom från compaq.. Securom 7 har problem med billiga skit roms och dvd-brännare..

Inaktiv

Det är läsare och brännare som har problem med dåliga kopieringsskydd, inte tvärtom.

Medlem

haha okey, något tips på vad jag ska köpa eller fixa ?

Inaktiv

Har aldrig haft några problem med mina Sony DVD+-ROM och DVD+-RW. Har ingen direkt koll på vilka DVD-läsare kopieringsskydden hänger upp sig på.

Medlem

Wohoo it finally works.. rättegången kändes lite för enkel

Inaktiv

ttänkte köpa spelet men alla säger att det finns buggar i det e det stora buggar som hindrar att man avslutar spelet lr?

Inaktiv

tänkte köpa spelet men de e buggar i spelet e det stora lr?

Medlem
Skrivet av popo:

tänkte köpa spelet men de e buggar i spelet e det stora lr?

Enda buggen jag varit med om hittills var att min huvudkaraktärs inventory blev helt tomt efter att jag gått från en zon till en annan. Som tur var hade jag precis sparat så det var bara att ladda om.

Annars så fungerar det som smort än så länge för mig.

1
Skriv svar