Bygga bro?? Spoiler inside!!

Medlem
Bygga bro?? Spoiler inside!!

Skall bygga en bro i byn för att komma över ån som är förgiftad (typ). Har hittat stockar men kan inte bygga för jag har tydligen inte rätt skill?? Nån som vet vilken/vilka skills man skall ha??

Medlem

Du är i din hemby nu och ska fixa svärdet?
det räcker att du hittar alla stockarna så ska den fixas tror jag.

Inaktiv

funkade inte för mig, bug skulle jag tro.. men jag bara kutade över endå, plaska lite i vattnet, fick lite skada av det, men inget farligt

Medlem
Testpilot

Jupp verkar vara en bugg där för det funkade aldrig för mig heller utan det var o springa över som gällde.

Inaktiv

Efter att jag klickade på tre eller fyra stockar fick jag en fin bro, utan problem.

Vila i frid

Handlar om att man måste ha rätt skills. Tror det baseras på craft av något slag.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Jag tror man måste ha survival eller nått sånt. har nått vagt minne av att den gjorde en check på mig i dialogen om survival vilket jag hade mycket i eftersom jag var ranger

Inaktiv

Jag är ganska (fullkomligt) säker på att jag hade 0 i survival, förutom ett par enstaka poäng från attributbonusen. Däremot hade jag ganska hög weapon crafting - möjligt att brobyggandet lutar sig tillbaka på flera olika skills.

Medlem

Du behöver crafting skills

1
Skriv svar