Neverwinter nights 2. FUndersam.

Inaktiv
Neverwinter nights 2. FUndersam.

Jag är taggad på att köpa Neverwinter nights 2 och har tittat på Gameplay Filmer. Men i Strider så Värkar spelaren Pause själva fighten och sen välja mål för magier/attacker. är det så hela tiden när man spelar eller är det vallfritt?

Är det så är jag inte direkt sugen att införskaffa det.


signatur

No weakness

Medlem

Som dom säger i tutorialen, man ska använda sig utav pause ofta för att få ut det mesta utav dina sidekicks.

Du brukar inte behöva använda pause, men ibland så dyker det upp en riktigt svår boss och då kan man behöva ta lite tid och t.ex tänka ut vem som ska attackera vad vilka spells som ska kastas i vilken ordning osv.

Medlem

Tråd flyttad.

Inaktiv

Okey, Låter bra. Men tack så mycket för hjälpen:) Väntar på att Neverwinther nights collecter Edition ska komma in på webhallen.com så ska jag lägga en beställning.


signatur

No weakness

nj
Medlem
Skrivet av Salinsky:

Okey, Låter bra. Men tack så mycket för hjälpen:) Väntar på att Neverwinther nights collecter Edition ska komma in på webhallen.com så ska jag lägga en beställning.

Frågan är om det kommer komma någon mer omgång av collectors edition med tanke på att alla sådana var fullständigt uppbokade i de flesta/alla butiker.
Specialversioner brukar oftast bara komma i en mindre, begränsad, upplaga, men du kan ju alltid testa leta runt bland andra butiker eller maila och fråga om de tror sig få in någon till omgång.

Inaktiv

Sant. Såg på Webhallen att det var ju fullbokat å typ på alla andra butiker. Game hade inga hemma bara Vanliga versionen. Ajja vafasen Neverwinternights 2 utan collectors edition duger bra det med. Tyckte det vore tufft med den där ringen å sen få alla andra spelen med men men


signatur

No weakness

Medlem

Tycker inte att Ce var nånting att ha... inget speciellt med den, hade lika gärna kunnat skaffa den vanliga. Min åsikt i en annan tråd.

Skrivet av maniac:

Bara jag som är lite besviken på CE versionen?
En billig pappkartong, små häften med några bilder i och som många redan nämnt en alldeles för lite manual... tilloch med figuren är plastig. Känns inte påkostad alls...
Ingenting jämfört med CE versionerna tills Guild Wars Factions och Nightfall...
Aja hoppas spelet är någonting att ha i alla fall.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

1
Skriv svar