Svart skärm [NWN]

Medlem
Svart skärm [NWN]

Nar jag startar spelet så visas bara en svart skärm. Muspekaren finns där samt ljudet, men det är allt. Har prövat med att installera nyaste grafikdrivrutinerna, men det hjälpte inte.

Har letat det officiella forumet men inte hittat något.
Någon som har en ide om vad det kan vara?

AMD Athlon XP X2 4200+
Geforce 6600 GT 128

Inaktiv
Skrivet av Crenshaw:

Nar jag startar spelet så visas bara en svart skärm. Muspekaren finns där samt ljudet, men det är allt. Har prövat med att installera nyaste grafikdrivrutinerna, men det hjälpte inte.

Har letat det officiella forumet men inte hittat något.
Någon som har en ide om vad det kan vara?

AMD Athlon XP X2 4200+
Geforce 6600 GT 128

säkert att ditt videokort håller måttet? annars kolla dxdiag så att drirectdraw och sånt fungerar. Annars ring Support!

Medlem
Skrivet av Pettzon:
Skrivet av Crenshaw:

Nar jag startar spelet så visas bara en svart skärm. Muspekaren finns där samt ljudet, men det är allt. Har prövat med att installera nyaste grafikdrivrutinerna, men det hjälpte inte.

Har letat det officiella forumet men inte hittat något.
Någon som har en ide om vad det kan vara?

AMD Athlon XP X2 4200+
Geforce 6600 GT 128

säkert att ditt videokort håller måttet? annars kolla dxdiag så att drirectdraw och sånt fungerar. Annars ring Support!

Duger det år prey så...

Faktum är att jag har problem med överhettning, kan inte köra med dom högre inställningarna trots att spelet flyter på och jag har bra ventilation.
Men det är nog en bugg i NWN2 som felet beror på. Testade dxdiag och allt funkade som det ska.

En annan sak, ljudet hackade en aning när jag kom till menyn.

Medlem

hmm.
Jag har också ett 6600GT fast med 256mb på och det funkar fint för mig. (Athlon XP64 3500)
Fast det händer att det tar en stund innan get går igång, och då är det samma som för dig. Svart skärm med muspekare. Men efter en liten stund så kommer det igång.

Inaktiv
Skrivet av c-row:

Fast det händer att det tar en stund innan get går igång, och då är det samma som för dig. Svart skärm med muspekare. Men efter en liten stund så kommer det igång.

Samma för mig. Radeon direct connect 1900gt har jag eller nåt liknande
men samma processor som trådskaparen. Det tar en stund innan det kickar igång så att säga.

Medlem

Är nog inte samma sak, väntade minst 15 min och ingenting. Ska försöka formatera och se om det hjälper.

Konstigt att ingen annan haft samma problem, letat på officiella och andra forum, men inget.

Inaktiv

Jag har samma problem fast jag hör inget ljud -.-'
Alls....

Inaktiv

Om du vill ha hjälp skulle det underlätta om du delar med dig av viss relevant information.

1
Skriv svar