Medlem
Hellgate

Hmm.. Kommer det bara vara 2 klasser i HG (Cabal och Templar eller vad det nu var)? Värkar lite snålt? Har dessutom kollat runt lite, men hittar ingen info om det kommer vara Multiplayer baserat? Elelr.. kan man ens spela det över ìnternet?

Tack!

/Erik A

http://www.hellgateguru.com/factsdetails.php

Det kommer vara Singelplayer med Multiplayer alternativ.


signatur

Jobbdatorn och dess tillhörande uppkoppling tycker inte så mycket om nya FZ ; /

Medlem

Vad med klasserna då?

Dom har utannonserat 2 st, that's it. Inte ett ord om det blir 2 eller 3 eller 4 klasser. It's a secret!

Tiden ger alla svar..


signatur

Jobbdatorn och dess tillhörande uppkoppling tycker inte så mycket om nya FZ ; /

X9
Medlem

Troligast är väl att dom lanserar spelet med 2/3/4 klasser och sedan lägger till några i expansionen.
Och dom som spelar det kommer förmodligen att föredra multiplayer, lär bli lite som Diablo2 är nu när det gäller spellägen.

Medlem

MJo.. Tror nog jag med. Hoppas bara att de tar med flera än 2 klasser.. För annars blir nog detta säkra köp lite mera omtvistat.... :\

Medlem

Jag kan garantera att spelet kommer ha fler än två klasser. Detta är ett av de få fall då det INTE är vettvillingar som ligger bakom ett spel. Flagship vet mycket väl vad folk vill ha i ett spel och skulle nog aldrig göra en sådan fatal tabbe som att endast släppa spelet med endast två klasser, om inte mycket god anledning anges.

Inaktiv

Det kommer vara minst 3 klasser. Den tredje heter hunter http://www.hellgatelondon.com/news/view/62/

Skulle tro att de bara kommer finnas de 3 klasserna när spelet släpps och att det kommer fler i expantioner.

Inaktiv

allt står på deras hemsida och det updateras hela tiden !

Medlem

Är det någon som vet ett release-datum för Hellgate? Jag har sett olika bud på Q4 2006, men om det stämmer börjar det bli lite ont om tid snart...

Inaktiv

hellgate london Q1 2007

Medlem
Skrivet av Eriand:

Hmm.. Kommer det bara vara 2 klasser i HG (Cabal och Templar eller vad det nu var)

jag chansar på att det kommer att vara någon liten samurai ras med efter som att det finns katanas med i spelet


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

njae, tror inte det. Misstänker att de håller sig till 3 klasser. Om skiten ska komma ut Q1 dvs. Tror inte riktigt på det heller men men. Inte en bildfan på hunter har man sett


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar