Dark Messiah: MoM

Medlem
Dark Messiah: MoM

Testade demot, springer man bara runt i grottor och slår ihjäl saker eller är det lite som oblivion??
Annars var det riktigt bra.:)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tyckte att Dark Messiah-demot var mycket lovande. Har kört det flera gånger med lite olika skillpoint-fördelningar. Upptäckte lite buggar här och där men spelkänslan var det inget fel på. Blir nog ett köp!

Tror inte att min dator pallar med att göra Oblivion rättvisa så det har jag inte provat än.

Medlem

Det är mer eller mindre ett FPS-spel i fantasymiljö och med en del rollspelsinslag. Så inget Oblivion alltså.

Medlem

Lite små coolt i början men blev snabbt ganska enformigt. Multiplayer är väl okej, lite nya ideer, det finns fem kartor, man börjar på kartan i mitten av dom fem, vinner t.ex undead så spelar man kartan ett snäpp åt vänster vinner man den så når man human staden och får inta den, när ett lag har tagit över en stad så har det laget vunnit. Typ upplagt så här:
(Human staden)-(Ruiner)-(Mittenslagfältet)-(Gruvor)-(Undead staden)

Medlem

Tycker spelet är grymt. Alla spel är dömda att bli enformiga så jag dömma dom inte efter det och ser således inget fel alls i DM. Har spelat mig fram till kapitel 8 och än hittar man på nya sätt att döda folk = king! Det må vara ett linjärt fps med rätt mycket rpginslag men storyn är intressant och valmöjligheterna i strid är väldigt mycket fler än jag sett i andra spel.


signatur

Your words are as empty as your future...

Inaktiv

Tyckte spelet var helt okej=asgrymmt!Lite Quake 3 arena/UT stuk på faktiskt!!men någon som håller med om att det inte var minsta likt ett rpg?mer hack and slash tyckte jag!!


signatur

Klipp dig!Skaffa ett jobb!Och lär dig svenska för fan!

1
Skriv svar