Sälja sina saker för riktiga pengar?

Inaktiv
Sälja sina saker för riktiga pengar?

Ja finns det dom som fortfarande köper sojs? och vad är rimligtvis ett pris på en soj? har runt 100 sojs , och tröttnat på spelet nu

Medlem

Tror det är en seg marknad men det går säkert å hitta köpare, pris vet jag inte, tycker ofta själv att man slitit som fan för sina saker och sedan kollar man irl priser så äre inte alls mycke man får.......

Iaf om du ska ge bort till random tar jag gjärna några stycken;)....

Men kolla runt på Ebay så kanske du får fram priser.

Inaktiv

Jo visst är det så , man har kämpat flera år för att skrapa ihop. får se vad jag gör, komemr nog ge bort rätt mycekt till kompisar och nybörjare isf, känns bara dumt att sälja 100 sojs för nån hundring, då ger jag nog bort allt hehe

Medlem

Jadu, priserna för nonladder sojs är då läskigt låga


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

tänk på å kanske spara 10 st och sälj senare ifall du gör come back, nl sojs kommer alltid ha lite trade värde iaf.

Inaktiv

Slutar jag speal så gör jag nog det för gott, har spelat diablo sen 1 an hehe , börjar bli aningenless nu lol

Medlem

ge bort allt och glöm diablo


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

tobby2, föresten, har du spelat hardcore?, jag va med less men har spelat MASSA igen sedan jag pröva det...

ett litet tipps bara:>...

Medlem

Ja, jag har precit börjat lira igen. Måste klara det först på softcore, men sen blir det HC!

Medlem

Fixa HC direkt istället så slipper man SC delen.


signatur
Medlem

Hm, hur gör jag då? Måste jag inte klara normal på SC först?

Medlem

Äh, nu är det klarat iaf så nu blir det HC! Assasin dessutom Vi får se hur det går!

Medlem

Det gick sådär får jag nog säga! Lvl 14, sen kom det en Cursed unik i början på act 2. Nåja, på't igen ba!

Medlem

hehe pm:a mig på hc-nordre2 så ska du få dig en rejäl boost och kanske ngn vacker pryl med:>...

Medlem

Åh man tackar! Trevligt trevligt! Ju fler desto roligare

Medlem

Sry att jag glömde bort dig, men var mitt i en boost jag fick när du skrev, så ville inte sega med å skriva just då:P..

Medlem

Det är lugnt, vi tar det vid ett annat tillfälle Nu ska jag precis börja på NM

Medlem

Nice:D...

Se upp för alla monster som sprängs dom är hemska...

Medlem

Jahaja...då dog jag igen då. Lvl 34 hann jag bli innan en elak sorc PK:ade mig. Jag satt som ett frimärke på väggen... Nu känns det inte lika kul att börja om igen Får se vad det blir.

Medlem

Spela _inte_ public :P...Dock jädrigt svårt å hålla sig till sånnt om man inte känner massa folk...

1
Skriv svar