Hellgate: London

Inaktiv
Hellgate: London

Eftersom jag inte hittade Hellgate london som ett spel i någon av forums kategorierna så tänkte jag att jag får väll starta en själv. Hellgatelondon är ett spel skapat av Bill Roper(Skapare av Diablo serierna). Spelet utspelar sig i London under året 2038. Helvetesportar har öppnats upp i världen och demoner och monster har smitit in i våran värld. Ditt uppdrag är såklart att döda demoner osv. Speler är ett FPS spel om man gillar det eller 3-person-view spel om man gillar det.
Spelet är på många plan väldigt likt diablo2. Inte om man ser till grafiken och vapnena som används men om man ser till hur items är totalt randomized och att det kommer finns hardcore mode och en massa annat som ni kan läsa om på deras hemsida.
Hellgatelondon.se håller just nu på att starta det officiella communityt för svenska HGL spelare.
Det är helt nystartat och det verkar inte vara så många svenskar som fått nys om spelet och som förstår vad det är för något. Vi söker just nu skribenter som ska hjälpa oss att göra sidan till det bästa den kan bli.
Har ni några frågor om spelet eller vårat community så kom in i #Hellgatelondon.se och prata med mig zP|bal eller maila mig på zookie_kung@hotmail.com

Officiell hemsida för HGL : http://hellgatelondon.com
Hellgatelondon.se's kommande adress
http://hellgatelondon.se

Medlem

fel forum. Hellgate london är inget mmo


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hellgate skulle väl ha någon form av mp i sig va? Nåja, hör hemma i övriga spel tills vidare.

Flyttad.

Medlem

shiiiit ska spelet komma ut den 13:e oktober? Jag som hade tänkt köpa ny datorn innan releasen får nog tänka om. Fakk.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Oj, så tidigt ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Vart står det? ;o

Medlem

Vetefan, det var någon säljsida, men dom brukar förvisso inte vara särskilt trovärdiga.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

kollade på deras cgi filmer igår, och dom ser jävligt najs ut.. alltid sagt att diablo nissarna borde göra cgi långfilmer istället.. skulle va jävligt najs o se

Medlem

Yeah. :). Det har väl varit snack om att blizzard north skulle göra nån långfilm nångång, men det var väl bara snack, kanske? har ingen aning.. vore rå coolt iaf.

Inaktiv

Hur går det med den där svenska siten? Någon beräknad tid när den är uppe?

1
Skriv svar