Röda portalen till Pindleskin

Medlem
Röda portalen till Pindleskin

Jag har nästan precis börjat lira d2 igen och nu när jag fått ihop min mf-sorc till lvl 84 är jag självklart så jävla dum att jag glömmer att den röda portalen till Pindleskin försvinner när man klarar av Nihilathak-questen, finns det någon sätt man kan få tillbaka den på eller måste jag göra om min sorc nu?

Inaktiv

Du kan inte få tillbaka den, nej. För att döda Pindle måste du använda wp:n istället.

Men istället för att starta om, prova lira lite Hell Unleashed där är det reset i dagarna och jag tycker den är "´klart bättre än blizzards version.

Medlem

uuuuuuusch fy fan vad sur man blir asså aja, men laggar det mycket i HU eftersom servrarna ligger i canada?

Medlem

jag tyker du ska göra en ny sorc i 1.11 @ HCL :>

Inaktiv

Njae, det lagggar oftast inte så hemskt mycke jag har aldrig haft problem med det. Det ligger t.e.x en server i Norge.

Du borde helt klart prova lira HU, och nu är det en bra tidpunkt i.o.m reseten. Måste dock varna, det som kommer bli jobbigt i starten är förlusten av TP:s ...

Medlem
Skrivet av marathon:

Njae, det lagggar oftast inte så hemskt mycke jag har aldrig haft problem med det. Det ligger t.e.x en server i Norge.

Du borde helt klart prova lira HU, och nu är det en bra tidpunkt i.o.m reseten. Måste dock varna, det som kommer bli jobbigt i starten är förlusten av TP:s ...

Måste säga, HU är ett av de roligaste Lanliren ever ^^

Vi hade ingenting att göra så jag tänkte "Fan om vi inte ska testa HU". Fixade ner det och det var ju helt undebart svårt. Aldrig tyckt att vanliga D2 Multi varit så kul för alla gånger jag testat så har mina kompisar sprungit runt och tävlat om vem som dödat flest för sig själva. Men iochmed HU så dör man i princip om man prövar sig på sådant, så teamworket bli så himla roligt

Ännu mer OT, men ja lär fråga. Vi har kommit till Countess i HU, men vi lyckas inte ta henne, några generella tips?


signatur

Videomupp

Inaktiv

Jag hålle med om att det blir mycket mer teamplay, även om en lvl 90+ med uber-alles kan klara sig själv i hell.

Countess är svår som attans, vänta med henne tills ni är lite högre lvl. Ett sätt är att låta nån spela en paladin med prayer+holy bolt, som kan hela närstrids karaktärer riktigt bra.

Medlem

baaah Det jag gillar med d2 är att man kan lira och vara hjärndöd samtidigt. känns som man måste koncentrera sig och tänka i HU.. jobbigt

fixat lvl 90 på en ny sorc nu ^^

1
Skriv svar