Fast precis i början...

Medlem
Fast precis i början...

Det här är en lite pinsam fråga, och jag förstår inte hur jag lyckats men nu orkar jag verkligen inte springa runt vilse igen.. Har lirat igenom till chapter 2 ett par gånger, men efter att ha börjat om nu så har jag fastnat på prelude ( !!!! ).. Har precis pratat med Aribeth eller vad hon heter och ska springa till Waterdavian Creatures.. Problemet är att jag inte hittar vart dessa är, och har inte heller möjlighet att gå vidare ut genom stables!? Har letat igenom hela alltihop.

Lite pinsamt, som sagt, och har inte fastnat här förut.. Nu är det dock ett tag sedan jag spelade, och jag har inget minne.. Tack så hemskt mycket!

Medlem

Kolla på wwwgamefaq.com för en walkthrough.
Men i korthet så ska du först hämta en side-kick och sen gå till området där fängelset ligger. Det står i mission infon om du bara läser. Prata med folk så får du mer info också.


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Inaktiv

Lägg ner SP och kör den här modulen istället: http://www.lds.liquidannihilation.com/savant/

Fantastisk story och hyffsat svår

Medlem

Problemet i prelude är att jag inte ens tagit mig ur academy än, det är någonting man ska göra där inne som jag inte kommer på vad det är. Kan inte gå ut ur academy förän detta är klart, och jag hittar ingen info.

Vad är det Dweo?

Inaktiv

Det är en modul till NwN. Det fina med NwN är att man behöver inte dras med Single-player storyn utan man kan lira moduler som är mycket bättre

Hur lyckas du fastna i Preluden? Det finns bara en väg att gå där och det är ut :).

Medlem

Har du pratat med alla som är i rummet? Fastnade själv i sista rummet (stallet) innan jag kom på att man måste prata med alla som finns där för att komma vidare.

Sen vad det gäller andra saker man ska göra så är det inte så mycket förrutom att snacka med snubben som visar dig hur man går upp i level och Aribeth...


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Inaktiv

när du nitat alla i stables ska du snacka med de som står där, fester och desther eller va de nu heter. Sen öppnas porten rakt framför dig. Har du fortfarande sån "scary" musik så kankse det ligger nått måster kvar nånstans? Klicka tab och kolla om den highlitar något.

1
Skriv svar