ALLA TQ SIDEQUESTS

Medlem
ALLA TQ SIDEQUESTS

"GREECE"
HELOS
-Monstrous Brigands
-The Cornered Man
-Medicines Waylaid
SPARTA
-The Lost Dowry
-The Ancient of War
-The Poisoned Spring
MEGARA
-News of a Shipwreck
-Skeleton Raiders
DELPHI
-A Proper Offering
-The Good Human
-A Master Blacksmith
-Goods Abandoned
-The Grieving Widow
ATHENS
-Trapped in the Ruins
-Spartans Lost
KNOSSOS
-The Undead Tyrant
-Xanthippus the Healer
____________________________
"EGYPT"
RHAKOTIS
-The Family Heirloom
LOWER NILE
-The Beast of Legend
-Plight of the Nile Farmers
-A Promethean Surrounded
MEMPHIS
-Lowest of the Low
-The High Priest´s Request
-The Missing Brother
GIZA
-Khufu´s Curse
FAYUM OASIS
-A Hidden Treasure
-Caravan Woes
THEBER
-The Corrupted Priest
____________________________
"ORIENT"
BABYLON
-The Seeds of Destruction
SILK ROAD
-A Gargantuan Yeti
-Mystery in the Mountains
-Caravan in Trouble
GREAT WALL
-Peng Problems
-The Child and the Raptor
-The Wealthy Collector
-Stalkers in the Woods
-A Lesson in Despair
CHANG'AN
-Terra Cottas At Large
-The Emperor´s Clay Soldiers
-Behind the Waterfall
QIYUM
-A General in Repose
-The Hermit Mage
-Three Sisters

Om jag missat några, skriv gärna så lägger jag till dem på listan!

Inaktiv

Tack Verkar som jag har gjort alla... klarade A Gargantuan Yeti, Mystery in the Mountain och Caravan in Trouble igår. The Emperor's Clay Soldiers ser jag inte fram emot. Minns hur jobbiga dom där fyra var i egypten... Tog mig kanske en kvart att döda dem

Medlem

På normal e nästan alla quest för lätta... blir roligare på epic, fick ta hjälp av några killar på nätet för att klara sista gubben på första akten!

Inaktiv

The Great Wall har ett quest som heter The Wealthy Collector som du glömde. Söker efter A Lesson in Despair nu.. Förmodligen är väl den nånstans efter the Great Wall byn

Medlem

Jepp hittade det nu också! Lägger till det på listan!

Inaktiv

Hittade ett till quest som du har glömt.. Det ligger i Chang'an och heter Terra Cottas At Large.

Edit: Vart hittade du behind the Waterfall? Har gått igenom hela Chang'an nu och inte hittat det

Medlem

Du får questet av en kille precis nedanför staden, sen följer du bara kartan till vänster och uppåt tills du kommer till "nästa" flod då e det rakt upp! Gjorde nyss "Terra Cottas At Large" och klarade det på normal med min andra char, nu har jag 2 epic, snart 3 Har lagt till questet på listan btw

Inaktiv

Jo jag hittade questet precis efter jag hade postat... Blev förvirrad när questet inte låg i Chang'an utan nedanför Jade Portal Föresten, vet du hur man öppnar dom där dörrarna i Chang'an? Det finns två stycken som är låsta.. En dörr står det en vakt utanför som sa att det var mycket monster bakom dörren.. Blev lite nyfiken.. Kanske kommer senare i spelet

Medlem

Självklart kommer det senare i spelet ;D

Inaktiv

det var 2 sidequests jag inte gjorde på normal, få se om man hittar alla denna gång på epic


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

1
Skriv svar