Medlem
1.09

Om någon här är sugen på lite tcp/ip 1.09 cows så pm:a gjärna mig eller skriv här, Självklart ska det spelas legit utan fusk, jag har en sorc som jag har spelat 100% legit med, har t.o.m hittat WF hos pindle, så om någon här e sugen så boostar jag med sorcen och så kör vi lite cows med verision 1.09.

Som sagt så har jag mf:at en hel del och har lite titans och annat smått å gott på mula som ni får om ni vill köra java t.e.x:)

Enda kravet är att ni ska kunna skapa spelen, för det kommer jag inte kunna göra:/, inte änn iaf, ska se på om jag kan fixa det (kanske jag kan hehe)

Vila i frid

Skulle nästan kunna tänka mig tacka ja till detta, dock får det bli nästa vecka om det går bra för herrn?


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Nästa vecka låter kul:>, försök gjärna få med någon polare med:>....

Skriv när du kan så snackar vi mera då :)...

Medlem

haha jag skulle gråta blod om jag hittade en wf i .09 och inte nyaste

Jag är också lite sugen på att testa lite .09, du vet inget smidigt sätt man kan nergradera sig på? :S

Medlem

finns ju smidiga sätt men jag kommer instalera om bara, tar väl inte merän 5 minuter:P...

Kan nån av er skapa spelen?

Medlem

Jag kan göra det. Ska ta och leta efter lite guider till .09 angående builds och sånt, säger till här om jag hittar något intressant

Inaktiv

Om nån vet hur man nedgraderar är jag på också.

Medlem

om verkligen inte orkar instalera om så finns det folk som vet i diablo2.nu (kanske diablo2.se om folk fortfarande idlar där)

Inaktiv

Jag installerar nytt i detta nu, finns det nån som vill prova i kväll ?

EDIT: räkna bort mig, 1.09 fungerar inte för mig av någon anledning...

1
Skriv svar