Medlem
TQ-Quest Hjälp

Asså nu har jag klarat spelet på normal och epic + en gång till på normal över multiplayern! Men på andra akten (Egypten) finns ett quest i Village of Sais som heter "Plight of the nile farmers" och jag har inte klarat det någon av gångerna jag sprungit förbi akt 2, någon som vet var detta quest är? Man ska tydligen döda några reptil liknande män... men VART?

Inaktiv

Gå mot floden när du är inne i byn sen är det bara att följa floden neråt så finns det en del reptiler att hugga ihjäl ..

Medlem

jag lovar dig, jag har letat över hela stranden... överallt! Vi har varit 3 killar som sökt igenom området i mp men vi får inget quest update! Allt e verkligen dött! Men bara för att det är du stalker så ska jag kika en gång till och se om det löser sig! Tack på förhand!

Medlem

wee, hittade det

Inaktiv
Inaktiv

Hur många side quests finns det? I Greece fanns det rätt gått om dem och i Egypt men nu när jag är i Orient så har jag inte hittat ett ända... Finns det inte någon sida nånstans där dom har skrivit ner alla side quests eller nåt? Man vill ju inte gå miste om nåt sånt där side quest som ger skills

Medlem

Det finns en del sidequest i Orienten också... kan sätta ihop en lista med de jag på har på epic gubben, tror att de är alla!

Här hittar ni dem>>

1
Skriv svar