CoH liknande spel

Inaktiv
CoH liknande spel

Fick en gång en länk där jag kunde tests City of Heroes i 30-dagar. Har lust att lira det igen. Nån som vet om man kan köra det offline iså fall kanske jag köper det.
Eller om nån av er har ett annat spel som är ungefär som CoH så skriv ett litet inlägg.

PS!
Altså problemet är alltså att jag inte vill betala en massa pengar för att få spela ett spel som jag redan köpt.

Medlem

Tyvärr men CoH går EJ att spela offline. Är du säker på att du har köpt det? det står ju att du tankade en 30-dagars trial.
Det finns inget som liknar CoH i dagsläget förutom CoV(City of Villains) som är ungefär samma spel fast du spelar som ond, men det kostar också pengar ;).

Tyvärr killen

Medlem

han menar självklart att han inte vill betala yttligare pengar EFTER att han betalt 400:- för det, ungefär som guild wars, engångskostnad! Tycker också det är vansinnigt med månadskostnaderna... fan dom drar nära 1000 spänn av mig i månaden för EvE online, DDO och mitt xbox live konto! inte alls kul tycker jag, men vad gör man inte för att spela de riktigt bra spelen

Inaktiv

Har du tur så är det väl någon flitig hacker ifrån USA som crackar och skapar en "egen" gratis-server...

Wish you luck


signatur

This is the Time of Times

1
Skriv svar