Rolig och effektiv char?

Medlem
Rolig och effektiv char?

Det är så här att jag varit ett stort diablo 2 fan sedan länge, spelade mycket för några år sedan och hade tänkt att starta upp en ny karaktär och spela lite slött. Mycket ändrades i 1.10, tex. har jag hört att bowazons inte är särskilt bra längre, "cowa" lvlar man inte på och MF är helt uppåt väggarna...

Någon karaktär som är rolig att spela själv och är effektiv på högre level (så att jag kan döda lite för itamz om jag når så långt)? Vet inte alls vad jag ska spela för att jag ska spela utan boost och det är inte roligt att upptäcka att man suger på lite högre level och inte kan fortsätta med gubben när man nått en viss level.

Denna del av forumet är lite dött så jag återkommer om några dagar och tittar.

Medlem

jo bowazonz är fortfarande bra men dom har blivit grymt mycket dyrare. en billig bowa suger:P
hammerdin är väl den bästa.
tror du ska köra med zeal och conc i början sen ska du börja maxa battle hammer.
du kommer inte få den ultimata hammern utan boost då du får slösa lite skills och stats points.
men dock mycket roligare att köra utan boost


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Tycker hammerdins låter tråkiga... :\

Medlem

1: MF:a är fortfarande bra (förutom att det e kul är det bra nu när det blitt en massa dupes)

2: Bowazon äger men kräver dock dyrare saker nu änn förr.

3: Hammerdin är kul (dock en smak sak;)).

Men eftersom skillers och titans e så billigt nu rekomenderar jag dig Javazon, dom äger hur fett som helst på baal (merän hammer tror jag).

Inaktiv

javazon är bra men då måste du ha titans
trap assa e bra med och klarar sej rätt ok utan så bra saker, det var första charen jag gjorde nu i 1.11 som kom till hell och jag startade helt från 0 men fick iofs lite saker senare.

elemental druid e kul som fan tycker jag, det e den charen jag håller på nu. har värsta skitsaker än så länge men dödar ändå bra i fulla game på nm. vet dock inte hur det kommer bli i hell sen men innan dess hoppas jag ha bättre saker.


signatur

Bullen is back :)

Medlem

Jag fick 200 ed titans non eth för ist (hade nog fått för MAL) så en vanlig titans 150-200 ed får du för pul-um.

1
Skriv svar