så har man helt...

Medlem
så har man helt...

plötsligt gett bort allt man har och slutat spela.

men denna gången för alltid.
har känts i 1 månad nu och ja har endå inte spelat någonting.
började spela i december igen och fick upp mitt värde till runt 30hr i scl då. ganska bra tycker jag^^
gav bort det denna natten till nybörjare i d2jsp.
dom måste ha blivit ganska så glada gissar jag:P

undrar hur länge folk kommer spela d2 igentligen?

nu väntar jag på d3 och tills dess ska ja köra klart hl2, oblivion och massa andra spel.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Jag har också lagt av med D2 för alltid . Kör nu moden hell unleashed "heltid". Skulle nog mera kalla det diablo3 mer än en mod så äckligt stort det är med massa nya skills, omgjorda unika vapen, musik, monster, banor och nya hemligheter.

Medlem

jo märkte det tarin^^

hmm den moden verkar cool. hur långt har du kommit i spelet sen du började?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

lvl 28 skellie

Inaktiv

Act2, håller på med arcane. Har inte klarat en enda boss solo än så länge.

Medlem

Finns några mer builds (2-3) jag vill testa i d2 sedan ska jag testa köra Hell Unleashed.

Har dock inte spelat nått alls på datorn på länge nu. Vart lite mer ute.

Medlem

man kanske skulle börja lira unleashed lite.
låter bra att du inte är på L8x redan. och det låter ännu bättre att du inte har klarat en boss solo än.
låter som ett spel med lite utmaning i.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Ja, det är inget för den som vill bli lvl 85 efter 3 dagars spelande. Och eftersom tp inte finns så måste man springa igenom allt. Är på arcane värld nummer 2 som är helt ny.

Tagit några screens

http://hem.bredband.net/b157218/hot001.jpg

Har screens upp till hot007.jpg

1
Skriv svar