Inaktiv
Bow ama

Blev så sugen på att starta en bowazon sen jag såg hur grym kaempestores var.

Men nu har jag inte kört bowazon sen innan 1.10 tror jag så jag har glömt en massa saker...

till att börja med skillsen...stämmer detta bra?

20 multi
20 guided
20 valk
5 critical strike
1-5 pierce
1 freezing arrow

sen det som blir över på avoid evade och dodge.

men så statsen... jag vet att man ska väl ha str för eq bara sen massa på dex för skada och så massa vit med? stämmer det eller.

sen equip.

har fått låna en WF som jag ska ha när jag e lvl nog, sålänge har jag bytt till mej en buriza som var mitt favovapen innan
tänkte socka den med men fundera på va man ska ha i då? Nef kanske för knockback...eller finns det nåt bättre?

resten av eq'n vet jag inte vad jag ska ha förutom nosferatu , manald och eye of etlich.
Ge gärna lite tips men tänk på att jag precis börjat spela igen så jag e inte rik, har inte råd med nåra super mega runord eller nåt sånt.

Vad finns det för bra unika/set till bowa som e hyffsat lätta att skaffa...eller nåra runord med enklare runor (högsta jag har är Pul)

vore jätteshysst om ni kunde hjälpa mej bygga en bra bowazon för det har alltid vart en av mina favochars och det va skitlängesen jag hade en.

just nu e jag lvl 30 och kör med skystrike och lite delar av artic set


signatur

Bullen is back :)

Inaktiv

Skippa 20 valk, ta hellre 20 strafe och 20 penetrate. Sen kan du köra assasins billiga armour runword: treachery:

shael thul lem.

5% Chance To Cast Level 15 Fade When Struck
25% Chance To Cast level 15 Venom On Striking
+2 To Assassin Skills
+45% Increased Attack Speed
+20% Faster Hit Recovery
Cold Resist +30%
50% Extra Gold From Monsters

Skor kan du köra goblin toe, 25% Crushing blow. Du kommer typ döda allt även med low dmg skitsnabbt.

Medlem

Socka WF med Shael om du inte redan har max IAS;)...

Medlem

WF hade Shael redan.

Ville bara igen upprepa att speed är viktigt för Bowama. Här kommer en tabel som visar hur mycket ias man måste ha för att nå en viss speed:

FPS____[10]____[5]____[0]____[-10]
15/4_____0
14/4_____4______0
13/3_____11_____6_____0
12/3_____22_____15____9______0
11/3_____35_____27____20_____8
10/3_____56_____46____37_____22
9/3______89_____75____63_____42
9/2______120____102___86_____60
8/2______147____125___105____75
7/2______292____240___200____142

WF har base speed [10]. 9/2 är något de flesta satsar på. Annars funkar 9/3. Men se till så att du når upp till nån av dem och inte hamnar precis under för då är all extra ias upp dit bortkastad.

Sätt att få ias på:

40 WF+shael
20 gloves
20 amu (cats och highlords)
45 Treachery armour
20 eller mer via hjälm (andy's, mavina, mm)
10 belt

Kom på att en Harmony båge (Tir + Ith + Sol + Ko) skulle kunna va bra. Ska nog fixa en i Matriarchal Bow för att testa nån gång.

Level 10 Vigor Aura When Equipped
+200-275% Enhanced Damage (varies)
+9 To Minimum Damage
+9 To Maximum Damage
Adds 55-160 Lightning Damage
Adds 55-160 Fire Damage
Adds 55-160 Cold Damage
+2-6 To Valkyrie (varies)
+10 To Dexterity
Regenerate Mana 20%
+2 To Mana After Each Kill
+2 To Light Radius
Level 20 Revive (25 Charges)

Inaktiv

varför skulle jag ha vilja ha en assassin armor bara för den ger 45 ias... måste väl finnas mycke bättre alternativ till armors?

på min förra WF ama körde jag med en sån där 160 ed 60 ias armor som de flesta hade då, men det var ju liksom i 1.09 så nu lär det finnas mycke bättre....funderade på en lionheart eller nåt kanske men det e så svårt att få tag i runor.

Har bara massa skit som ral tir ith och såna låga...den högsta jag har är Pul och den fick jag på hellforge hell med min assa


signatur

Bullen is back :)

Inaktiv

Den ger mer

Gå in i en eld så fade lvl 15 går in, det ger 60 allres och 79% reduce curse. Sen lvl 15 venom 305-325 posion res. Och inte minst 20 fhr.

Inaktiv

ok , någon som har en lem ?


signatur

Bullen is back :)

1
Skriv svar