Lite hjälp skulle vara nice

Inaktiv
Lite hjälp skulle vara nice

Tjena, fick för mig att börja spela Diablo II idag för första gången på ett tag, men jag fick ett par problem på vägen ser ni...
Jag vill lira en hammerdin, men jag vetefan vad jag ska sätta på då jag inte har lirat hammerdin sen 1.8 och ja, då fanns det inte ens syenergies.
Så jag behöver hjälp med vad jag ska sätta mina, eh, "talents" på.
Och sen vill jag lira HC, men då måste jag få ihjäl Baal. Och jag vill helst spela igenom det själv på HC... inte på SC, så vill inte riktigt starta förns jag kan lira HC. Så finns det något sätt jag kan skapa en HC char direkt? Eller bara någon vänlig själ som kan rusha mig? =/

Medlem

Winkey+r, regedit, return/enter, hkey_localmachine\software\blizzard entertainment\diablo II\AllowHardcore=1 så får du tillgång till HC.

Hammerdin så kör man blessed hammer, concentration, blessed aim och Vigor om jag minns rätt. Sen ner till 1 poäng på redemption och sen 1p på holy shield. Sen kan du lägga sista på holy bolt eller nån annan aura om du vill ha (holy bolt är läskigt grym för att sänka undead mobs som står en bit ifrån som hammaren inte träffar).


signatur
Inaktiv

Tackar så mycket, men vart exakt ska jag skriva AllowHardcore=1?

Medlem

I diablo II. Du skal lskapa en ny data tror jag det är som heter AllowHardcore och sätta värdet 1 på den.


signatur
Inaktiv

Wwiiieee, fixat. Tackar man tackar igen

Inaktiv

Heh, återupplivar min gamla tråd med en ny fråga.
Vad ska man sätta på som assassin?
Funkar någon slags melee build bra eller ska man köra på traps?
Dog med hammerdinen min mot Diablo
så försöker mig på något nytt ^^
Och säg gärna om man ska pumpa mycket på vit, dex osv. Ska man köra max block, eller claw block?
Det finns mycket frågor!
Men dela gärna någon build, helst melee om det finns någon bra även traps är jag intresserad av dock.
Skulle vara skit shysst!

Medlem

jag brukar titta efter builds på diabloii.net forumet. Leta lite där är mitt tips.

1
Skriv svar