Inaktiv
Cow Level

Tjenare, typ 100 år sen jag lirade DII senast och har tyvärr glömt hur det var man kom till Cow Level. Plzz help:)

Medlem

klara en svårighetsgad.
stick till akt1 i den klarade svårighetsgraden, stick till tristram och hämta wirt's leg.
stoppa wirt's leg tillsammans med en tome of townportal i horadric cube och transmutea när du är i staden.
då kommer en röd portal till cowlevel upp

Medlem

Kom ihåg första gången jag skulle göra cowlevel med min första char (en summon necro). Gick in i portalen för att möta dödliga mördarkossor. Inte riktigt som jag väntat.

Skrattade så jag fick ont i magen och kunde inte kontrollera gubben ordentligt. Började springa i panik då jag såg hur många kossor det var och naturligtvis bara gjorde det värre och samlade på mig ännu mer klungor med kossor.

Tillslut så fick jag död på en och fick igång corpse explosion. Ahh räddad.

Torkade bort tårarna och fortsatte sedan.

Inaktiv

när jag lirade fanns inte expansionen, hehe.
måste jag klara act 5 för att kunna komma till cow level?

Inaktiv

ja du måste göra baal quest . du kan öppna cowlevel på alla 3 svårighetsgraderna allt eftersom du klarat baal på dom. du kan öppna cows hur många ggr som helst bara du inte dödar "cow king" han brukar finnas vid en större inhängnad.
du behöver dock inte ha klarat baal för att joina ett redan öppnat cows game.

Medlem

Cows är bra för att hitta saker, en i klanen hitta maras 29 där för ett tagsedan, + att det ska finnas runor där har jag hört;)...

Medlem

Har hittat 4 st Ko runor på Ko-banan...

Medlem
Skrivet av radiohead_:

när jag lirade fanns inte expansionen, hehe.
måste jag klara act 5 för att kunna komma till cow level?

Har man Diablo 2 utan expansion behöver man bara klara act 4 för kunna öppna portalen till cow level

1
Skriv svar