Börjat spela lite igen för skojs skull

Inaktiv
Börjat spela lite igen för skojs skull

En dag nu innan helgen när jag hade extra tråkigt framför datorn såg jag min gamla diablo box ligga full av damm, plockade upp den och tänkte varför inte? så jag installerade det igen för gamla tiders skull.

Har trots allt lagt ner över 2 år av mitt liv på det spelet så det har gett mej mycket spelglädje.
Tänker inte spela jätteseriöst, verkligen inte som innan, de som kände mej då vet nog hur galen jag var i d2... Nån gång i vintras tänkte jag åxå börja spela lite på skoj och startade en javazon som jag spelade upp till lvl 50-60 nånting men sedan lät jag den förfalla så kontot fanns tyvärr inte kvar.

Denna gång starta jag en trap assa som åxå var min första char i 1.10 patchen, har ju hört talas lite om det här med uber bossarna i den nya pacthen och nycklar o grejer, visst låter det spännande även fast jag troligen aldrig kommer möta dem.

Men iaf så har jag startat accountet *bullsquid igen som alltid vart mitt första acc på Bnet ända sedan jag började spela i patch 1.07 eller var det kan ha vart

Min assa e nu lvl 15 och jag undrar om nån här har lust att lägga till mej på Friendslist och kanske spela med mej nån gång ibland så det inte känns så ensamt ute på Bnet.

Om någon av er elitspelare har nåra items över som ni lika gärna slänger under era mf runs så tar jag gärna emot dem i stort sett vad som helst då men främst saker till assa eller javazon kanske.

MVH Bullsquid / en gammal d2 guru 8)

Medlem

tjena o välkommen:d


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Är inte online sådär jätteofta längre, men du kan ju adda mig ifall du needar hjälp.

Inaktiv

jo tack det ska jag göra, gött att man kunde få tebax sitt gamla account här förresten. trodde det va borta först.

du råkar inte ha nåra grejer för en trap assa då tarin?


signatur

Bullen is back :)

Medlem

Spelar ibland jag med, addar dig nästa gång jag är online.

Inaktiv

shysst
spelade lite innan, ska försöka döda duriel nu i normal.
e snart lvl 20


signatur

Bullen is back :)

Inaktiv
Skrivet av Bull_S:

En dag nu innan helgen när jag hade extra tråkigt framför datorn såg jag min gamla diablo box ligga full av damm, plockade upp den och tänkte varför inte? så jag installerade det igen för gamla tiders skull.

Har trots allt lagt ner över 2 år av mitt liv på det spelet så det har gett mej mycket spelglädje.
Tänker inte spela jätteseriöst, verkligen inte som innan, de som kände mej då vet nog hur galen jag var i d2... Nån gång i vintras tänkte jag åxå börja spela lite på skoj och startade en javazon som jag spelade upp till lvl 50-60 nånting men sedan lät jag den förfalla så kontot fanns tyvärr inte kvar.

Denna gång starta jag en trap assa som åxå var min första char i 1.10 patchen, har ju hört talas lite om det här med uber bossarna i den nya pacthen och nycklar o grejer, visst låter det spännande även fast jag troligen aldrig kommer möta dem.

Men iaf så har jag startat accountet *bullsquid igen som alltid vart mitt första acc på Bnet ända sedan jag började spela i patch 1.07 eller var det kan ha vart

Min assa e nu lvl 15 och jag undrar om nån här har lust att lägga till mej på Friendslist och kanske spela med mej nån gång ibland så det inte känns så ensamt ute på Bnet.

Om någon av er elitspelare har nåra items över som ni lika gärna slänger under era mf runs så tar jag gärna emot dem i stort sett vad som helst då men främst saker till assa eller javazon kanske.

MVH Bullsquid / en gammal d2 guru 8)

Hahahah skoj att se

Jag la in d2 i söndags jag med. men om jag inte minns fel så kör du väl sc?

Själv spelar jag hc och håller på att bygger en ama.
Så äre några hc lirar som är aktiva så kan ni ju skrika till!

Over and out

kontot heter förövrigt knaffe

Medlem

Blev lvl 90 för första gången sedan jag skaffa spelet 2001. xD

Min bow ama som fick äran att bli min första (jäkligt kul char).

Nu vill jag fixa en till ist så jag kan trada 4ist mot en Lo och sen göra en till Fortitude i en 15ed Great Hauberk jag hittade och ge till min smiter.

1
Skriv svar