Medlem
Hepp...

Tänkte vara först här! 8)

Tänkte bara höra hur många som kört Uber Trist här inne? Tips och sådär?

Själv har jag ingen ork för tillfället att spela något av personliga skäl. Men senare ska jag försöka mig på.

/Kaempestore has left our world. Diablo's forces weakened.

(typ)

Medlem

Har bara varit där en gång. Uber Mephisto är helt galen.

Tror det krävs

1st FoH-Paladin
2st Hammerdin
1st Javazon
1st BO-Barbar

Vet inte alls, men jag gissar på det där, och lite "Natures Peace" ringar på det.

Inaktiv

Vad är Uber Trist?
Låter som om jag har missat nått.

Medlem

Döda Countess, Summoner och Nihlathak i hell som har chans att tappa nycklar (3 olika).

Ta en av varje nyckel i kuben i act5 hell (3 ggr) så möter man 3 olika bossar som är uberIzual, uberAndy och uberDuriel. De droppar horn, heart och brain tror jag.

Stoppa de 3 i kuben i act5 hell och så öppnas en port till tristram där uberMephi, uberBaal och uberDialblo finns + massa monster. Dödar man dem så får man en large charm med +3 skills till någon klass, 10-20 res, 10-20 stats.

Har inte gjort det själv, så nått kan vara fel. Ska göra det nån gång snart antar jag.

Medlem

För att klara Uber Trist krävs bara en duktig smiter.
har varit med 1 gång, ingen av oss dog. vi var bara 2 stycken.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Gå på bossarna direkt. O ta med några revju om inte lifetappen slår in direkt.

Tp funkar inte i ut, så perma gamet ifall du behöver gå ur och in om du inte kan hämta din kropp om den ligger olämpligt.

Ps lånar Bk5 sålänge

Medlem

Tarin:D du får din Oath imorn om du vill:P


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Jag är inte dirket i behov av den ännu så låna den du lite till om du vill

1
Skriv svar