Bloggare här? :)

Inaktiv
Bloggare här? :)

Hejsan, jag har precis börjat blogga själv om poker och skulle behöva lite positiv/negativ kritik av er här på FZ, va behövs för att det ska bli bättre eller sämre. Den är somsagt precis ny så jag har inte skrivit specielt mkt.

http://basta-poker-erbjudanden.blogspot.com/

Skicka gärna med era egna bloggar så jag kan kika in lite

MVH

Medlem

Vilket grafikkort använder du för att spela poker?

Medlem
Skrivet av depthless:

Vilket grafikkort använder du för att spela poker?


signatur

"What do a PC and an air conditioner have in common?"
"They both stop working if you open Windows!"

Inaktiv
Skrivet av depthless:

Vilket grafikkort använder du för att spela poker?

Har hört att det spelar ingen roll ifall man tweakar configen.

Nä men tycker din blogg inte är så mycket blogg aktig. Typ mer nyhets aktig.

Btw varför bloggar du inte på fz?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

innehållsmässigt har jag inte så mycket att anmärka på...

ett tips är att du redan från början kategoriserar dina inlägg (med etiketter) - något som kommer att spara mycket tid om/när du bestämmer dig för att fixa en proffsigare layout... vilket leder mig till nästa punkt: om du vill locka besökare, eller för den delen få sporadiska besökare att stanna upp och läsa innehållet, så bör du inte använda standardmallen - en snygg header är åtminstone inte så svårt att svänga ihop.

jag använder själv blogger som plattform - och om du kan lite html/css, eller har tid och ork att lära dig det, så går det att få ett riktigt snyggt och kreativt resultat.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av w4rhog:

innehållsmässigt har jag inte så mycket att anmärka på...

ett tips är att du redan från början kategoriserar dina inlägg (med etiketter) - något som kommer att spara mycket tid om/när du bestämmer dig för att fixa en proffsigare layout... vilket leder mig till nästa punkt: om du vill locka besökare, eller för den delen få sporadiska besökare att stanna upp och läsa innehållet, så bör du inte använda standardmallen - en snygg header är åtminstone inte så svårt att svänga ihop.

jag använder själv blogger som plattform - och om du kan lite html/css, eller har tid och ork att lära dig det, så går det att få ett riktigt snyggt och kreativt resultat.

lol, du inser inte att han affespammar bara?

Medlem
Skrivet av Tetris||:

lol, du inser inte att han affespammar bara?

vad spelar det för roll? feedback är feedback.

vad är affespam? antar att det inte handlar om apor.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

1
Skriv svar