Kan detta verkligen vara sant?

Medlem
Kan detta verkligen vara sant?

Om detta är sant,då är Sverige verkligen på väg ner i avgrunden:evil:
http://lt.se/nyheter/1.69787

Medlem

Åt Helvete!
Snart får man ta lagen i egna händer.

Medlem

Mesar. Man får väl hoppas på att samma sak händer dem som beslutar det här.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

suck svenskt rättsystem


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Bor själv i Södertälje det är för jävligt:evil:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Det händer ju tämligen ofta att alla möjliga brott inte utreds, allt från snatteri till mord.
Så detta är är ju inte ovanligt.

Medlem

Håller med WaltX, De som är så korkade att lägger ner fallet kan väl lika görna va med om det själv och fatta att man inte bara lägger ner fallet när man till och med har namngivit 2.:evil:


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Vi bor ju i det snälla landet Sverige, där skurkar behandlas bättre än offren i många fall,
i Sverige får man ju knappt ens försvara sig för då kan ju förövaren bli mer skadad och du åker in istället.

Medlem

Jag blir så in i helvete förbannad att sådant här inte uppmärksammas av dom större PK medierna...Tänk om denna tjej skulle vart en utländsk tjej,som blivit misshandlad av ett fegt gäng av "svennar" ..vilket satans liv det skulle bli i PK media:down:

Medlem

Oj så ont dom hade fått om jag eller någon jag känner hade varit offret. Knäskålar hade krossats så det står härliga till.

Medlem

Oerhört hemskt att inte en enda av personerna blev intagna, och ännu värre att ingen vågade vittna...
Var är civilkuraget när man behöver det?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Oerhört hemskt att inte en enda av personerna blev intagna, och ännu värre att ingen vågade vittna...
Var är civilkuraget när man behöver det?

Antagligen samma gäng som misshandlade tjejerna,som även hotar vittnen om dom träder fram

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Jag blir så in i helvete förbannad att sådant här inte uppmärksammas av dom större PK medierna...Tänk om denna tjej skulle vart en utländsk tjej,som blivit misshandlad av ett fegt gäng av "svennar" ..vilket satans liv det skulle bli i PK media:down:

jag går helt off topic nu, men jag blir så jädrans lack på att du hollowman ska ta upp det här

snälla när ska folk inse att det inte bara är svenskar som blir misshandlade, vad hände när min polare blev sönder slagen av ett gäng nassar för 3 år sen när han var på väg hem från stan helt ensam? ingeting, kunde inte hitta någon information om det alls på nätet eller tidningar, undersökningen lades ned, och han är inte hel svensk om man nu ser det på det sättet, så klaga fan inte över att en invandrar tjej hade fått mer uppmärksamhet, det tror jag verkligen inte

nu är det en jävligt tråkig situation, en ensam tjej blir påhoppad av ett gäng killar, om jag fick bestämma hade jag garranterat avrättat dem allihop, oavsett ursprung ålder eller nationalitet.
men det är väl tur att jag inte bestämmer då

sen vill jag bara citera

Citat:

? Det är inte bra att dra alla över en kam, jag vet, men det blir tyvärr så. Man distanserar sig, vill inte ha med dem att göra, säger hon.

citatet säger ju allt,
tyvär är det väldigt vanligt att det blir så, det är så här denna höga koncentration av ''smyg-rasism'' har ökat, jävligt tråkigt, det är inte bara offren som blir påverkade, utan även också vi som utlänskt påbrå.. tro mig

Medlem
Skrivet av ghoül:
Skrivet av HollowMan:

Jag blir så in i helvete förbannad att sådant här inte uppmärksammas av dom större PK medierna...Tänk om denna tjej skulle vart en utländsk tjej,som blivit misshandlad av ett fegt gäng av "svennar" ..vilket satans liv det skulle bli i PK media:down:

jag går helt off topic nu, men jag blir så jädrans lack på att du hollowman ska ta upp det här

snälla när ska folk inse att det inte bara är svenskar som blir misshandlade, vad hände när min polare blev sönder slagen av ett gäng nassar för 3 år sen när han var på väg hem från stan helt ensam? ingeting, kunde inte hitta någon information om det alls på nätet eller tidningar, undersökningen lades ned, och han är inte hel svensk om man nu ser det på det sättet, så klaga fan inte över att en invandrar tjej hade fått mer uppmärksamhet, det tror jag verkligen inte

nu är det en jävligt tråkig situation, en ensam tjej blir påhoppad av ett gäng killar, om jag fick bestämma hade jag garranterat avrättat dem allihop, oavsett ursprung ålder eller nationalitet.
men det är väl tur att jag inte bestämmer då

sen vill jag bara citera

Citat:

? Det är inte bra att dra alla över en kam, jag vet, men det blir tyvärr så. Man distanserar sig, vill inte ha med dem att göra, säger hon.

citatet säger ju allt,
tyvär är det väldigt vanligt att det blir så, det är så här denna höga koncentration av ''smyg-rasism'' har ökat, jävligt tråkigt, det är inte bara offren som blir påverkade, utan även också vi som utlänskt påbrå.. tro mig

Ojdå vad har jag gjort för fel?...stämmer inte mina åsikter med PK folkets?

Medlem

sjukt.
Sen att idioterna skryter om att ha slått någon medvetslös...
Rasismen växer inom mig.


signatur

Rawr

Medlem

Allt ar sant pa internet

Medlem
Skrivet av Crawller:

Rasismen växer inom mig.

Är du seriös? Trådens mest idiotiska uttalande. Att dra det till en rasfråga. idioti.

OnT: Låter som ett syndrom av "snitchin' ain't cool".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av xhosa:

Allt ar sant pa internet

Nej det är det verkligen inte...Men detta har hänt i verkligheten tyvärr.

QRT
Medlem

sverige i ett nötskal

Medlem

dåliga bevis så blir det tyvärr så.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Jag blir så in i helvete förbannad att sådant här inte uppmärksammas av dom större PK medierna...Tänk om denna tjej skulle vart en utländsk tjej,som blivit misshandlad av ett fegt gäng av "svennar" ..vilket satans liv det skulle bli i PK media:down:

*facepalm*

Medlem
Skrivet av s3ng:
Skrivet av HollowMan:

Jag blir så in i helvete förbannad att sådant här inte uppmärksammas av dom större PK medierna...Tänk om denna tjej skulle vart en utländsk tjej,som blivit misshandlad av ett fegt gäng av "svennar" ..vilket satans liv det skulle bli i PK media:down:

*facepalm*

Varför då?

Medlem

Det svenska rättssystemet är lite vrickat, kör man rattfull så är det bara att skylla på Molgan och vips så är man friad!

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=881529

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Det svenska rättssystemet är lite vrickat, kör man rattfull så är det bara att skylla på Molgan och vips så är man friad!

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=881529

Hahaha fan inte klokt:D

Inaktiv

Hahaha han säger väl precis som alfons i filmerna

Det var inte jag, det var mållgan!

Medlem

Helsjukt de här. Lägga ner utredningen när dem vet vilka de är!!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ja dom skall ha hårt straff! införskaffa dödsstraff!!
Mmm och så helt plötsligt står vi där med 1/5 oskyldigt dömda för att dom har blivit utpekade som gärningsmän.

"Det var ju mörkt och jag såg inte riktigt om det var han/hon som begick brottet, men personen är ju så lik personen som jag ogillar så det måste vara så."

Finns det inga vittnen eller folk som inte vågar vittna blir det väldigt svårt att döma någon för exempelvis en misshandel.
(Det finns givetvis fler faktorer som bör ses över än bara ögonvittnen)
Men visst, vi kör på hårdare straff då, någon måste ju sota för brotten som begicks. Så kan vi se hur kul det blir när man sitter på "Deathrow" för något man inte har gjort.

Dock skall det ju tilläggas att om att det inte finns några tvivel på vem som har begått brottet så skulle jag också vilja ha "hårdare" straff.

Medlem

Det är när man läser om just sådana här saker som man börjar överväga att bege sig ut på sta'n med basebollträ för att sprida lite kvällsro. Fattar inte hur fan ett gäng med blattar kan få för sig att ge sig på en brud. Fanns det ingen gammal försvarlös mormor med rullator i närheten eller? Hela gänget borde straffknullas medelst omogen ananas!


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem
Skrivet av QRT:

sverige i ett nötskal

Det enda tyspiskt svenska är att ständigt försöka fastslå vad som är typiskt svenskt

Jan Berglin fo life.

Så här är det med alla rättssystem, det finns sprickor skit faller ner i dom. Säger inte att det är rätt, bara att sånt skit kommer _alltid_ att hända.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av Crawller:

sjukt.
Sen att idioterna skryter om att ha slått någon medvetslös...
Rasismen växer inom mig.

Det har du bannemig rätt i! Tänk även på att förövarna var män, primater samt kolbaserade organismer! Låt oss gå med i fi, bränna ner alla bananplantager samt införa strikt ransonering av syre!

Dumma kolbaserade primat-män... De kommer hit och stjäl våra flickvänner och jobb.

EY OOOK OAUR JOOOOB!

1
Skriv svar