Yngsta spelare ni mött?

Medlem
Yngsta spelare ni mött?

Själv har jag spelat Gears of War mot en 5 åring.

Hur gammal är den yngsta spelare ni någonsin mött?

Medlem

Jag hade en vän på XBL som var 8 år gammal. Vi spelade Gears of War och Splinter Cell: Double Agent.

Inaktiv

Hade ett tag en 9årig tjej på min friendlist på XBL sen jag växte ifrån xbox har jag dock inte mött så många fler under 14.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Fysisk eller mentalålder? Kan komma på ett par gånger när jag lirat med/mot 18+ som agerat och argumenterat som om dom vore runt 2-4 år gamla. Så svårt det där.

Medlem

12 åring runt min ålder.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

jag spelar i prencip bara UT2k4 när det gäller MP, å där är folk ganska "gammla" men vad kan det vara 16-17år som yngst? mera exakt än så kan jag inte svara på


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Yngst vet jag inte men den äldsta är nog en 68 åring på CS


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Den äldsta jag har mött är en 69 årig gammal dam från England på WoW.

Yngsta var nog en 3 åring som fick hjälp av sin mamma och skriva. Och det var i Tibia.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

min dotter på fyra år som testat little big planet och några motorspel.
Sonen 2 år, har också haft kontrollen i handen, men han brukar ha den felvänt och sen trycka på diverse knappar.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

sen jag växte ifrån xbox

does... not... compute... bzzt...


signatur
Medlem

Hade en 8a åring i min squad på BF: BC. Stört skön grabb kom jag ihåg


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Den yngsta jag spelat med måste väl vara systerns son när han var ungefär fyra eller fem.

Som jag träffat online är det nog en 11åring som ville ha hjälp i wow. Så jag gav honom 10minuter av mitt liv. Annars hade vi några i yngre tonåren när jag spelade BF1942, men dom pratade man aldrig med.
Edit: Förutom när man fick säga till dom att när dom fuskade public var de tvungna att fakenicka.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

var väl idag då det var någon ryss på TF2 som lät som något runt 8-9. ALDRIG har jag hört en så irriterande men ändå skitrolig röst. för att ha den annars måste man fan ha fått en rivkula mellan benen+struphuvudet


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Själv började jag lira när jag var fem år tror jag. Nog inte mött någon yngre


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Mött 9åringar i starcraft för en herrans massa år sedan, var dock inte mycket äldre själv när det begav sig.

Medlem

Som jag vet är det nio åringar... men annars har jag säkert mött småpluttar som inte har o göra online...
vissa är extremt jobbiga..


signatur

Wai

Medlem

När jag spelade SC:CT på kexboxen spelade jag med en 6-åring lite då och då, räknar jag med mig själv började jag väl spela när jag var typ 2-3 år.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

När jag spelade SC:CT på kexboxen spelade jag med en 6-åring lite då och då, räknar jag med mig själv började jag väl spela när jag var typ 2-3 år.

Jag tror på att du började spela datorspel när du var två år gammal som jag tror på att du hade internet då.

Vid två års ålder är de flesta barn mogna att lägga pussel med fyra bitar ungefär.

Medlem

Spelade med en 5 åring en gång på liven. Gears of War var spelet, efter ett tag ville hans farsa spela och då lirade jag med han.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av natogundalf:

Vid två års ålder är de flesta barn mogna att lägga pussel med fyra bitar ungefär.

Är det så mycket svårare att trycka på färgglada knappar på en handkontroll då?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Usch, var in på Runescape häromdagen (Var tvungen att kika hur det ser ut nuförtiden!), och där vill jag lova att ni hittar många av den yngre sortens spelare!

Medlem

Själv spelade man Age of Empires vid hela 3 års ålder!

Inaktiv

Spela mot en 12 åring på Halo 3, nog det yngsta för mig iaf.

Inaktiv

Har spelat SNES med min syrra när hon var 4-5 eller något, Gamecube med brorsan när han var 3. Syrran hade ingen större talang, men min nu 7 åriga brorsa ser ut att kunna bli Le Überu Nurudo 2.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

första gången jag spelade något var vid typ 4år, minröj då. sen kom dagen då man blev frälst av "stenåldersspelet" (age of empires trial version) fan vilken gamer man var då


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Inaktiv

7-9


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av huxflux:

min dotter på fyra år som testat little big planet och några motorspel.
Sonen 2 år, har också haft kontrollen i handen, men han brukar ha den felvänt och sen trycka på diverse knappar.

jag avgudar din dotter och son

spelat med en på lbp som har ett väldigt barnskratt. Kan inte engelska så bra heller... han har mick och när man skriver något på engelska så
"H-e-l-l-o". han är iaf rolig.
Vet dock inte hans ålder.

Medlem

Spela diablo med en 8 åring, var svin kul!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

9 år tror jag. D2.


signatur

Rawr

Inaktiv

12 vad jag vet.

12
Skriv svar