Göteborgare kolla hit!

Medlem
Göteborgare kolla hit!

Hejsan!

Jag skriver till er Göteborgare i hopp om att någon kanske vet lite mer om mig när det kommer till butiken
"MicroHard AB" som ligger på Bangatan 24 i Majorna,Göteborg.

Det är så att jag har lämnat in min hårdisk till dom med 350gb Familj bilder samt bevis matrial till en rättegång inkl en massa annat som jag håller extremt kärt.

Nu visar det sig att dom gick i konkurs och säljer ut allt som har kvar.

JAG MÅSTE HA TILLBAKA MIN HÅRDISK

Företagsuppgifter

Organisationsnummer: 556509-5402
Företagsnamn: MicroHard AB
Gatuadress: BANGATAN 24-30 BBV
Postnr och ort: 414 63 GÖTEBORG
Kommun: Göteborg
Län: Västra Götalands län

Jag kan inte få tag på någon kontakt person!

Hade varit GULD om någon här kunde finna någon typ av kontakt person till företaget eller liknande!
Tack....


signatur

Sim-Racing

Medlem

jag hänger inte med alls här

förtydliga snälla

Medlem

Jag har ingen aning, det bästa är väl att gå till konsumentombudsmannen skulle jag gissa? Däremot blev jag väldigt intresserad av vad du har på den där HDDn...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ring Sverker.

Medlem

Hänger inte direkt med heller med det verkar fan inte skoj för dig alltså. Så mkt du hade på hårddisken. Men varför lämnade du in den? HAr ingen direkt aning vad företaget gjorde.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

(Nyfiken som jag är, så tittar jag in på denna tråden, även fast jag är stockholmare.)

Jag läste på deras hemsida att du kan fortfarande ringa till dom, dom har inte hoppat ut från taket ännu.

http://www.microhard.se/


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

gå till polisen, om det finns bevis material där som hjälper dom så hjälper dom säkert dig få fram disken

Medlem

skall förtydliga för er som inte hängde med.

Hårdisken fungerade inte till datorn, datorn sa hela tiden när jag koppla in den till USB porten "Okänd USB enhet" så jag lämna in den till dom för att dom skulle se om dom kunde rädda innehållet, och de gjorde dom, dvs sparade allt på deras hårdisk.

jag fick tillbaka min hårddisk för att reklamera den, fick en ny, nu när ja skulle be dom sätta tillbaka allt så tog dom imot den, men visst, vad hände sen?

"ehm vi går i konkurs nu"

WTF do i do know liksom? =(
är det någon som vet hur man kan få tag på kontakt personer till de företaget?


signatur

Sim-Racing

1
Skriv svar