Tips på någon taskig grej på en lärare?

Medlem
Tips på någon taskig grej på en lärare?

jag har en idrottslärare som är helt dum i huvudet,kan någon ge något tips hur jag kan jävlar med han utan att han vet att det är jag.
om det är till någon nytta: jag vet hans HELA personnummer,ink gata han bor på,andranamn.

helst vill jag jävlas med han genom datorn.

Avstängd

Mitt tips: gör det inte alls. Gör som jag: var snäll tillbaka. Det tjänar alla på. Den som är dum får griller i huvudet och du gör inget fel.

Medlem

När du blir äldre kommer du inse att det till 99% är snorungarna till elever som är helt dumma i huvudet, så ge fasen i läraren


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Åh så mycket skit jag gjorde när jag var yngre som jag ångrar idag. Jag får nog stämma in med ovan, gör inget.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Gör något vettigt på lektionstid, så kanske läraren dör av chock. Inte varje dag dom ser det.

Medlem

Rita en gigantisk swastika av blod på golvet i gymnastiksalen!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Nä, gör inget.
tro mig, det blir bäst så


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Så länge han inte våldtar er så ska du låta bli att jävlas med honom.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Rita en gigantisk swastika av blod på golvet i gymnastiksalen!

Det är väl att ta i ?


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

1. Gå in på denna sida: http://www.bestallarsredovisningar.se/asp/P533_search_results...

2. Tryck på "Välj Alla Företag"
3. Tryck på "Slutför Beställning"
4. Fyll i offrets uppgifter
5. ????
6. Profit! (dvs, offret får x antal kg årsredovisningar från diverse företag)

Medlem
Skrivet av totte1015:

jag har en idrottslärare som är helt dum i huvudet,kan någon ge något tips hur jag kan jävlar med han utan att han vet att det är jag.
om det är till någon nytta: jag vet hans HELA personnummer,ink gata han bor på,andranamn.

helst vill jag jävlas med han genom datorn.

Självklart skall du inte ge dig på en lärare utanför skolan oavsett hur dum du tycker han är, att du bara tänker så får mig att tro att det är du som är dum och inte läraren.

Vad är det han har gjort för att reta upp dig?

Låt honom vara, har du problem med honom så gå via skolan eller annan vuxen person - om du misstänker att de kommer ta hans part inser du säkert långt bak i huvudet att det är du som är dum. Gör du inte det nu så kommer du göra det då du blir äldre.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Håller med dom flesta andra, inte värt ALLS att ge sig på läraren om han nu inte skulle vara en pedofil.
Om du tycker han är dryg så är det enda du kan göra är att visa att du är bättre än han genom att jobba hårdare på lektionerna.

Det visar även att du är vuxen nog att inse att det kommer finnas idioter överallt i livet, och att kunna hantera såna situationer är väldigt viktigt och som få människor säkert kan.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Gillar pilskins alternativ då, låter mer som ett bus isf^^

Medlem

Det viktigaste är att du gör det på skoj och inte av elakhet, annars så kommer du att ångra det för evigt.
Ett practical joke kommer även han tillslut att garva åt.

Gör INTE som denna person gjorde på min skola: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article360341.ab
Det var inte roligt, bara vidrigt.

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Det viktigaste är att du gör det på skoj och inte av elakhet, annars så kommer du att ångra det för evigt.
Ett practical joke kommer även han tillslut att garva åt.

Gör INTE som denna person gjorde på min skola: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article360341.ab
Det var inte roligt, bara vidrigt.

fy fan:\


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

"Dum i huvudet" var ju en bra beskrivning...

Om du är missnöjd med din lärare så prata med din mentor eller skolans rektor. Var konkret med din kritik. Att du personligen inte tycker om en person duger inte som argument.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Ifall du tycker att han är dum i huvudet och vill jävlas med han så tycker jag att det är du som är dum i huvudet. Inte värt det.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Låt han va och låt honom göra sitt jobb.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Det jag undrar över, är om hur läraren är dum. Bara för att du inte har sakerna med dig, bara för att andra tycker att han är skit, så gör du också det?.

Om du gör något tillbaka, är det inte han som är dum i huvudet, det är du.

Medlem

Nej men Nicklas... vad skulle mamma Marie säga om detta?
Nu får du skärpa till dig.

Medlem

Det finns vissa gånger man får ge sig på lärare.

vi hade en idrottslärare som var ruggit dålig mäniska. som rent av såg till att elever gjorde illa sig. våran klass råkade ut på detta några gånger och spelade ju ingen roll va man sa eftersom man var typ 14-15 år och han var en lärare som jobbat länge där.
han var ju bra på ett sätt då han fan imig visste hur man tränade bättre fysik på en 45åring går inte att hitta.
på så sätt var han bra.

vi gjorde det klassiska att spränga hans postlåda med thunderking. men det går väll inte längre då dom inte finns.
så då får du ta till amerekanska knep kanske? "te-peea" han hus med toapapper ellr kanska ägg på hans hus.

men om han inte gör mer än att lära er lite hyffs och hur man ska bete sig så ska ni bara lyssna och lära.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Mitt råd är inte inte göra det såklart ! Men vad är det som han gör som är så elakt då ? Springa idioten i en kvart eller slår han er , det är en stor skillnad nämligen .

Skrivet av Brain:

Har du testat snajpergevär i fejjan?

Skäm åsido så tycker jag... DON'T DO IT!! OMG!

"Skäm"? Vad är det för ord? Utländskt?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

"totte1015"

Är inte detta samma person som ville veta hur man stängde av någon annans dator för några dagar sedan?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Fråga om han är behörig att undervis i idrott och om inte se till att han får sparken. Ordna en protestlista där ni kräver att ni får en bra och kompetent idrottslärare.

Det Klfh hade att säga lät annars som ett bra förslag.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

"totte1015"

Är inte detta samma person som ville veta hur man stängde av någon annans dator för några dagar sedan?

En del personer borde portas från internet.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Gör inget, det lönar sig inte

Medlem

Några otroligt mogna människor i min förra skola kunde helt enkelt inte låta bli att ringa hem till en lärare med dolt nummer och snacka en massa skit. Visst, säkert kul om man är otroligt omogen och i brist på någonting att göra, men kanske inte lika kul när dom dagen efter fick reda på att läraren hade polisanmält samtalet och låtit Telia ta reda på det dolda numret.

Uppskattar du läraren, uppskattar läraren dig. Det funkar alltid fast man ibland tycks ha Hitlers mormor som lärare.

Inaktiv
Skrivet av Pliskin:

Det viktigaste är att du gör det på skoj och inte av elakhet, annars så kommer du att ångra det för evigt.
Ett practical joke kommer även han tillslut att garva åt.

Gör INTE som denna person gjorde på min skola: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article360341.ab
Det var inte roligt, bara vidrigt.

Rotflmao! Det där var humor. Jag förstår knappt hur ni kan tycka annorlunda. Tråkit för städarna dock.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Pliskin:

Det viktigaste är att du gör det på skoj och inte av elakhet, annars så kommer du att ångra det för evigt.
Ett practical joke kommer även han tillslut att garva åt.

Gör INTE som denna person gjorde på min skola: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article360341.ab
Det var inte roligt, bara vidrigt.

Rotflmao! Det där var humor. Jag förstår knappt hur ni kan tycka annorlunda. Tråkit för städarna dock.

Visst, man kan finna viss komik i att han hade lämnat sitt bruna visitkort inuti en taklampa.

1
Skriv svar