UF hemsida kritik? www.CoverMe.se

Medlem
UF hemsida kritik? www.CoverMe.se

Vi håller just nu på med UF i skolan och vårt företag säljer laptopcovers. Vi skapat denna hemsida utifrån en mall som kom med shoppingsystemet. Där av begränsade möjligheter om vad som kan ändras osv.

Vad tycks och vad kan förbättras?
www.CoverMe.se

mer om UF ser ni på www.ungforetagsamhet.se

MVH CoverMe UF

Medlem

Inte mycket att klaga på om jag ska vara ärlig, häftig idé och välgjord hemsida
Det enda som ni borde ändra på är väl att istället för att skriva ett medelande om storleken på sin skärm så kan ni ha förbestämda storlekar (dvs om man har en som är 15" eller 17" t.ex).


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Kan jag få specifika mått på mitt laptopcover?
Självklart! Så länge som ditt cover inte överskrider en storlek av 45x30 cm kan vi producera ert cover i den storlek som ni vill ha det! Skriv in dina mått som du önskar på ditt laptopcover i beställningsfönstret.

Sen vad 45x30cm blir i tum låter jag valfri mattegeni räkna ut, jag suger på matte

Härlig hemsida och affärsidé!


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Fint! Inget att kritisera där från mig iallafall.
Kommer ihåg när vi hade UF-företag i skolan. Det var faktiskt ganska kul.
Sen blev det ju också en extra slant ner i fickan. Tror vi skrapade ihop runt 2000-3000kr/pers i en grupp på fem.
Lätt ett av de roligaste ämnet i skolan.

Medlem

Hehe bra att ni verkar gilla den Vi hade tänkt att ha så först som du sa Greger att man skulle kunna klicka i vilken tum man hade på sin skärm men det gick inte så bra i och med att vi kör hemsidan från en mall. Jag tycker också att det är ett av de roligaste ämnena, helt klart! lite annorlunda mot att sitta o glo ner i en bok. 2000-3000 kr per person är ju riktigt najs

Inaktiv

Bra jobbat !

Affärsidé separat om högst 2,5 rader efterlyses i "om oss"-delen.

Rätta till meningsbyggnaderna så att det blir korrekt språk så stiger arbetet rejält i graderna.

Letade en del efter lager där man tydligen kan hämta utan att hitta någon adress.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Minska på antalet "!"


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar