Medlem
Musmatta?

TJena.

Ska införskaffa lite nya grejer och behöver då åxå en ny musmatta.

Jag kör med en Microsoft Sidewinder men har inte så mycket plats på mitt skrivbord.

Har funderat lite på något från steelseries t.ex. 4D lr nå.

Men jag frågar er som vet.

(Jag lirar mycket fps btw)

Inaktiv

Aa okej. Har egentligen inget förslag, men skulle bara säga att musmattor är sjukt överskattade. När ja ska spela fps kör ja bara på skrivbordet, o de funkar bra !

Men om ja självskulle skaffa en en dag skulle de kanske bli en Qpad, har hört mycket bra om dom från mina cs-spelande vänner.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Qpad och Steelseries är väl att rekommendera.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Jag har jämfört lite och tycker att vissa mattor är en pain eftersom man märker direkt när de inte är rena. Man måste alltså rengöra alldeles för ofta.

Kör just nu med SteelSeries (aluminium) och den rockar.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Skrivet av unix:

Jag har jämfört lite och tycker att vissa mattor är en pain eftersom man märker direkt när de inte är rena. Man måste alltså rengöra alldeles för ofta.

Kör just nu med SteelSeries (aluminium) och den rockar.

Du fick inlägg 30k i hårdvaru-forumet!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Jag har kört diverse musmattor över åren, av glas, plast, och allt vad det heter. Men jag återgår alltid till tyg-matta. Kör för närvarande en helt vanlig Steelseries i tyg och den fungerar perfekt. Don't overdo it. De är väl så som quadpod sa ovanför här att såna här killer-musmattor är överskattade.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av unix:

Jag har jämfört lite och tycker att vissa mattor är en pain eftersom man märker direkt när de inte är rena. Man måste alltså rengöra alldeles för ofta.

Kör just nu med SteelSeries (aluminium) och den rockar.

Du fick inlägg 30k i hårdvaru-forumet!

Skulle rekommendera Steelseries vet itne vad modellen heter men den ska vara hård


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

Då vill jag inflika att Q-Pad CT och mx518 är mycket goda vänner, samt att Q-Paden har god social förmåga med andra pekdon.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

1
Skriv svar