Hur F-n stänger man av Aerofunktionen i Vista?

Medlem
Hur F-n stänger man av Aerofunktionen i Vista?

ja, jag vet, jag skulle inte ha skaffat Vista ursprungligen, men köpte en ny laptop för två månader sen o tyckte det skulle va roligt o ha ett nytt o fräscht OS, ungefär som att vilja vara först med o ha en sexuellt överförbar sjukdom, men men..

När t.om D2 hackar Sööööööööööönder på en 1,73ghz dual core 1 gig ram dator med geforce 7300 så är det ju helt klart nåt som är fel, och jag undrar om det inte kan vara Aerofunktionen som ligger o suger upp mer prestanda än vad göran persson sög livsmusten ur vårt vackra land.

Alla svar uppskattas!

MVH Filip

Inaktiv

www.ubuntu.com
d2 fungerar toppenbra via wine.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

nj
Medlem

Hejsan Filip, roligt att du skriver till oss här på forumet.
Till att börja med så erbjuder Google en trevlig funktion som gör att du kan söka information på Internet. Använder man den så kan man tex hitta sådana här sidor.
När filmen om det här foruminlägget spelas in så kommer det givetvis inte vara du som spelar killen i den.

Hälsningar Bull... err... ja... n/m

Medlem

Flyttad till Windows-sektionen.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Aero är fortfarande närvarande i bakgrunden om jag gör det där på nåt vis bullen snälla hjälp mig!.

Medlem
W2k
Medlem

Det är troligen inte Aero som är problemet, utan taskiga grafikdrivrutiner.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Inaktiv

För att stänga av Aero funktionen gör så här - Högerkilcka på skrivbordet- fönsterfärg och utseende- öppna den klassiska dialogrutan för att ändra utseende om du vill ha fler färgval - sen väljer du bara färgschemat som du vill ha.


signatur

drömmer om Geforce 8800 Ultra

1
Skriv svar