Hotmail, var ställer jag in namn?

Medlem
Hotmail, var ställer jag in namn?

Hallå, jag har en gammal hotmail-adress som jag inte använder till mycket annat än att registrera mig på diverse sidor (nej, inget sånt, hehe). Min geniala plan är därför att jag ska skriva in ett fingerat namn, det som visas för mottagaren alltså. Men hur i h-e gör man. Jag har gått igenom inställningarna, men kan inte hitta det alternativet.

Om jag ändrar namnet under privat - min profil händer ingenting. Känner mig som en idiot här, hjälp mig!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Går det lol

Var inne o pilla på alternativ men där var det smeknamnet i messanger vad jag kunde se


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

pewh, jag är iaf inte ensam om att inte hitta det


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

tryck på "Alternativ" längst till höger, bredvid hjälp.
sen längst till vänster trycker du på Privat
sen trycker du på Min profil. så kan du ändra det där

uups såg att du redan gjort det och att det inte funkade, det funkar för mig iaf :S vet inte vad som är fel...

Medlem

Nu vet jag inte om du använder klassisk Hotmail eller Windows Live, men om du använder Live (går snabbt att uppdatera till om du inte har) så gör du på detta viset:

1. Tryck på Alternativ till höger, en meny kommer fram, klicka på fler alternativ.

2. Under Hantera kontot klickar du på Visa och redigera personlig information.

3. Under Vanliga uppgifter går du in på Ändra dina registrerade uppgifter .

Hey presto! Här ska du kunna ändra ditt namn.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

nu funkar det, verkar som det tar ett par timmar innan det registreras. jag ändrade igårkväll och nu funkar det.

tack för alla svar


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

1
Skriv svar