Medlem
Charge and play

Hej idag blev jag en ny stolt xbox 360 ägare, men jag har ett problem, när jag sätter i usb sladden i datorn och sedan den där andra änden i kontrollen så laddas inte batteriet, varför?! behöver jag några drivrutiner för att det ska fungera eller? snälla svara

Medlem

förlåt jag är dum som fan, man ska ju sätta den i xboxen :/ hehe fan vad jag skäms

Medlem

....... tips, läs instruktionsböckerna till all framtida elektronisk utrustning du köper.

Medlem

mm men jag köpte det begagnat därför visste jag inte, som sagt allt funkar som det ska nu iaf ;).

Inaktiv

hoppas den kommer vara felfri för dig

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

hoppas den kommer vara felfri för dig

felfri? vad har gått fel för dig då?

Medlem

360 har problem med kylpasta, så den kan lägga av med lite otur. dock lyssna inte på bangboombang, han är det största trollet på konsol forumen och skriver det mesta för att provocera fram en respons.

Inaktiv

och Drunken_monkey_boxer är det största spöket på fz.

Inaktiv

livv, även om boxen skulle börja strula lite för dig så kommer du nog inte ångra ditt köp hoppas du får mycket skoj med maskinen.

Inaktiv

Notis: Man behöver inte ladda handkontrollen via 360:n. Det går att ladda via datorn också. Så jag laddar mina.

Medlem
Skrivet av Picke:

Notis: Man behöver inte ladda handkontrollen via 360:n. Det går att ladda via datorn också. Så jag laddar mina.

Det stämmer. Jag gör också så. Jag hade krångel vi ett tillfälle, men det visade sig bero på dålig kontakt och efter att jag hade torkat av batteriet så fungerade det igen.

Medlem

Jaså det visste jag inte, ska testa det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av F_ready:

livv, även om boxen skulle börja strula lite för dig så kommer du nog inte ångra ditt köp hoppas du får mycket skoj med maskinen.

Tack så mycket, lirade mycket gears of war under natten, sjukt snyggt och roligt spel!

1
Skriv svar