köpa 360 eller PS3 ?

Medlem

haha ... klockren

Medlem

^-- Uppmuntra honom inte.

Medlem

haha rent allvar hahah okey då ... 360 suger lixom!

Medlem

Aaaaaaand on we go.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Snälla! lås tråden! Tror killen fick sitt svar för 1000 posts sen.

Medlem
Skrivet av Combalex:

Snälla! lås tråden! Tror killen fick sitt svar för 1000 posts sen.

But it's the Fanboi war!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Orkar inte skriva min åsikt. Skrev den i Heavenly Sword review tråden i playstationforumet. Om ni är intresserade. Sen antar jag väl att alla får ha sin åsikt. Smaksak.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

en 360 elite håller inte på att brumma,
dom som det tror är dumma,
men dom som har ps3 och är skumma,
vill ju tro det och fortsätta flumma.

Fan det är ju bara att slänga på ett beat till det där så har vi en till 360 vs PS3 hiphoplåt. Repekt!

Inaktiv

360 om du vill ha ett större och bättre spelutbud och bättre online spelande.

Inaktiv

Köp en 360 helt klart..

Inaktiv
Skrivet av HinduTimes:

Orkar inte skriva min åsikt. Skrev den i Heavenly Sword review tråden i playstationforumet. Om ni är intresserade. Sen antar jag väl att alla får ha sin åsikt. Smaksak.

heavenly sword blev föresten sågat i gameplay i kanal 7.
han som testade spelet sa att spelet hackade nåt fruktansvärt.

ibland undrar man verkligen om vissa spel testas innan dom släpps.

samma sak som att man undrar om 360 överhuvudtaget hård testats innan den släpptes.

Inaktiv

Skulle nog satsa på en Xbox 360 black edition, men det är ingen större skillnad mot vanliga xbox 360 som kör med komponent uttag, den enda skillnaden mellan HDMI och komponent är att HDMI är lite ljusare, Om du vill ha en bra multimedia maskin och spla ensam om nätterna så är ps3 valet för dig, men vill du har en rätt så hyffsad multimedia maskin och sitta och spela med massvis av kompisar, samt okända online spelare så är 360 nåt för dig.

Inaktiv
Skrivet av Tjoohej:

Skulle nog satsa på en Xbox 360 black edition, men det är ingen större skillnad mot vanliga xbox 360 som kör med komponent uttag, den enda skillnaden mellan HDMI och komponent är att HDMI är lite ljusare, Om du vill ha en bra multimedia maskin och spla ensam om nätterna så är ps3 valet för dig, men vill du har en rätt så hyffsad multimedia maskin och sitta och spela med massvis av kompisar, samt okända online spelare så är 360 nåt för dig.

Nej den enda skillnaden mellan komponent och HDMI är inte ljusskillnaden :P. Komponent är analogto och HDMI kan jämföras med DVI men kan även skicka ljud i samma kabel. Läs på innan du gör helt dumma uttalanden plx.

Edit: Har båda konsolerna dessutom

Inaktiv

PS3 är nere i 4200kr nu. 40gb versionen

Inaktiv
Inaktiv

BBB - Gått tillbaka till den onda sidan nu?

Inaktiv

hehe, jo
fast man har ju kvar 360 kontot ifall man får en slant över nån gång.
360 är ju snart billigare än Wii

Inaktiv

Dogge= Du menar den coola sidan? muhahahaha ....
BBB=Sälj kontot och köp ett PS3 spel istället!


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem
Skrivet av Jianlian23:

Dogge= Du menar den coola sidan? muhahahaha ....
BBB=Sälj kontot och köp ett PS3 spel istället!

Vem skulle köpa ett Xbox LIVE-konto? Kostar ju inget att göra ett eget.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

^- Arcade spel är väl bunda till kontot? Så har man en jävla massa live arcade spel så kan man väl sälja det för en billig summa.

Medlem
Skrivet av Jianlian23:

Dogge= Du menar den coola sidan? muhahahaha ....

ps3an är som barnet som alltid blir vald sist av någon i fotboll i skolan.

Han kanske är smartast av resten av laget och kanske blir något någon dag, men idag är han fortfarande en loser och kommer vara det imorgon.

Se, jag kan också försöka vara rolig

Inaktiv

hehe jo,
jag har cirka 67 arcade spel och värdet på det är flera tusen kronor,
så 500 minst borde man kunna få för kontot.

och äntligen har komponentkabeln från webhallen kommit till posten.
blir till att hämnta imorn

Medlem

^- Antog det, bara sälja det då, så får du en slant att lägga på spel på ps3an. Tekken online o warhawk t ex.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Jianlian23:

Dogge= Du menar den coola sidan? muhahahaha ....

ps3an är som barnet som alltid blir vald sist av någon i fotboll i skolan.

Han kanske är smartast av resten av laget och kanske blir något någon dag, men idag är han fortfarande en loser och kommer vara det imorgon.

Se, jag kan också försöka vara rolig

Vald sist? WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Skojja bara, men PS3 har sålt lika mkt som 360 när den var i PS3:ans ålder. PS3 kmr ikapp snart, vänta bara


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

finns inget ännu som tyder på att PS3 kommer ikapp.

sen att spelen nästan alltid är sämre till PS3 än till XBOX360 då det gäller crossplattform idagens läge gör inte saken bättre.

vi får hoppas på PS3 exklusiva del istället.

Det som säljer PS3 i dagens läge är märket Playstation då det är mer populärt än XBOX som många anser som "dålig" sen förra generationen.
Blu ray.
och det dåliga ryktet att 360 går sönder.

Detta tycker jag iaf hur det är just nu, jag tyckte likadant förra generationen att Playstation 2 var överlägset dom andra men dom hade sina exlusiva guldklimpar dom också så man skaffade NGC och XBOX och jag gissar att PS3 hostar fram nå måste ha snart också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]finns inget ännu som tyder på att PS3 kommer ikapp.

sen att spelen nästan alltid är sämre till PS3 än till XBOX360 då det gäller crossplattform idagens läge gör inte saken bättre.

vi får hoppas på PS3 exklusiva del istället.

Det som säljer PS3 i dagens läge är märket Playstation då det är mer populärt än XBOX som många anser som "dålig" sen förra generationen.
Blu ray.
och det dåliga ryktet att 360 går sönder.

Detta tycker jag iaf hur det är just nu, jag tyckte likadant förra generationen att Playstation 2 var överlägset dom andra men dom hade sina exlusiva guldklimpar dom också så man skaffade NGC och XBOX och jag gissar att PS3 hostar fram nå måste ha snart också.

Att 360n går sönder är inget rykte...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Det som är mest synd det är multiplattform spel.
spel som släpps både på 360 och ps3.

hur är det egentligen med det ?
anstränger sig verkligen alla tillverkare och gör ett spel som kan bli biffigare på ps3 och lite nedbantat på 360 pågrund av plats på skivan.

eller är dom lata och gör samma version till båda konsollerna ?
ps3 ska ju inte behöva bli lidande bara för att 360 kör med stenålders dvd skivor.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

Det som är mest synd det är multiplattform spel.
spel som släpps både på 360 och ps3.

hur är det egentligen med det ?
anstränger sig verkligen alla tillverkare och gör ett spel som kan bli biffigare på ps3 och lite nedbantat på 360 pågrund av plats på skivan.

eller är dom lata och gör samma version till båda konsollerna ?
ps3 ska ju inte behöva bli lidande bara för att 360 kör med stenålders dvd skivor.

Ne.. nu..ne..nu det kallas faktiskt next-gen!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Molotov:

finns inget ännu som tyder på att PS3 kommer ikapp.

sen att spelen nästan alltid är sämre till PS3 än till XBOX360 då det gäller crossplattform idagens läge gör inte saken bättre.

vi får hoppas på PS3 exklusiva del istället.

Det som säljer PS3 i dagens läge är märket Playstation då det är mer populärt än XBOX som många anser som "dålig" sen förra generationen.
Blu ray.
och det dåliga ryktet att 360 går sönder.

Detta tycker jag iaf hur det är just nu, jag tyckte likadant förra generationen att Playstation 2 var överlägset dom andra men dom hade sina exlusiva guldklimpar dom också så man skaffade NGC och XBOX och jag gissar att PS3 hostar fram nå måste ha snart också.

Att 360n går sönder är inget rykte...

Jag menade ju så klart att XBOX 360 har fått dåligt rykte att gå sönder inte att det skulle vara ett "rykte" som inte är sant eller nått.
Har själv haft felande xbox360.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

Det som är mest synd det är multiplattform spel.
spel som släpps både på 360 och ps3.

hur är det egentligen med det ?
anstränger sig verkligen alla tillverkare och gör ett spel som kan bli biffigare på ps3 och lite nedbantat på 360 pågrund av plats på skivan.

eller är dom lata och gör samma version till båda konsollerna ?
ps3 ska ju inte behöva bli lidande bara för att 360 kör med stenålders dvd skivor.

Det är inte bara lagringsytrymme som ställer till problem.
jag tex förstår inte varför vissa PS3-versioner av spel ska se sämre ut, bete sig allmänt skumt jämmfört med 360 eller sakna online.
men det är väll sånt som förhoppningsvis ändras i framtiden.
Jag gissar att felande länken är att spelen portas från 360 till PS3 och då är det nått som inte blir som det ska riktigt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skriv svar