Inaktiv
120gb

Kommer man att kunna köpa 120gb hdd till sin gamla konsol ? och i så fall när?

Medlem

Ja, man kommer att kunne köpa den 120GB stora HDD'n enskilt för lite mer än en tusen lapp. När vet jag inte, efter Elite releasen antar jag..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

lär nog släppas när den behövs.
vårat MEdia marketplace är ju ett skämt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det släpps antagligen när den kommande förbättrogem av vårat media marketplace är planerat vilket de sagt skulle ske under 2007, men kommer antagligen ske under 2008.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]lär nog släppas när den behövs.
vårat MEdia marketplace är ju ett skämt.

Precis! Om man kollar på den amerikanska marketplace så har du helt rätt. De har serier, filmer, musik och massa annat meterial för många GB. Orättvist säger jag bara.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

jag förstår faktiskt inte varför dem har sånna skillnader på marketplace i europa och i usa. Okej att dem kanske favoriserar sina egna, men där är ju definitivt pengar att hämta i europa också på att lansera dem sakerna här. Men när är elite-releasen?

Medlem

När jag köpte mitt 360 så frågade jag de på webhallen om 120 gb hdd, de sa att den kanske kommer till jul 2007 och kostar ca 1800 kr.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

När jag köpte mitt 360 så frågade jag de på webhallen om 120 gb hdd, de sa att den kanske kommer till jul 2007 och kostar ca 1800 kr.

Oh, fyfan. Lite väl dyrt, inte sant?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

väldigt dyrt, speciellt när det inte finns vettiga saker att fylla den med, om man nu inte ska tanka hem alla demos och arcade spel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]väldigt dyrt, speciellt när det inte finns vettiga saker att fylla den med, om man nu inte ska tanka hem alla demos och arcade spel

vilket ingen egentligen kommer att göra
men som tidigare nämnt, väldigt högt pris. Hur gör man för att behålla sin profil o så då?

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]väldigt dyrt, speciellt när det inte finns vettiga saker att fylla den med, om man nu inte ska tanka hem alla demos och arcade spel

Väntar på att vi svenskar får ta del av filmer och sådant materiel först, då kanske jag köper en 120gb HDD.

Edit: Varför blir det ofta fel på "quote"? :evil:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Edit: Varför blir det ofta fel på "quote"? :evil:

För att funktionen inte kan ta [] i användarnamn, vilket Molotov använder. Ta bort [] från de användarnamn (om de innehåller några) du ska citara så fungerar det bättre.

Skrivet av Molotov:

väldigt dyrt, speciellt när det inte finns vettiga saker att fylla den med, om man nu inte ska tanka hem alla demos och arcade spel


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av F_ready:
Skrivet av [Molotov:

"]väldigt dyrt, speciellt när det inte finns vettiga saker att fylla den med, om man nu inte ska tanka hem alla demos och arcade spel

vilket ingen egentligen kommer att göra
men som tidigare nämnt, väldigt högt pris. Hur gör man för att behålla sin profil o så då?

om du har aktiverat live så finns din profil lagrad på internet så fall så lägger man bara in den igen, det är väll save å sånt som jag inte vet hur man ska överföra tror inte dom lagras online ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

tror man fick något kit till 120gbaren för att kunna överföra har jag för mig.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Frågan är ju om vi någonsin kommer få samma media market som i US, tackvare massor av rättigheter och tjafs.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Frågan är ju om vi någonsin kommer få samma media market som i US, tackvare massor av rättigheter och tjafs.

Och det lär vara avgörande för om man inskaffar den stora disken eller inte.

Medlem

Haha 1800? man kan fan få en bra mycket större till sin ps3 för det priset det är ju rena rånet..

Inaktiv

Jag väljer att inte tro några siffror förrän jag ser det med egna ögon

Inaktiv

Men det är väl inte så smart att köpa 120GB hårddisk. 20GB är ju tillräckligt stor. Då måste ju 120GB vara typ 20 gånger större! Den kommer säkert vara för stor för TV-bänken. Dessutom skulle det vara fult med en mega-hårddisk som sticker ut.

Medlem

Det är fortfarande en 2,5"-disk som sätts fast på ovansidan av din 360.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av LittleWillyFromPhilly:

Men det är väl inte så smart att köpa 120GB hårddisk. 20GB är ju tillräckligt stor. Då måste ju 120GB vara typ 20 gånger större! Den kommer säkert vara för stor för TV-bänken. Dessutom skulle det vara fult med en mega-hårddisk som sticker ut.

Lol? Tror du att den 120GB stora HDDn är större än den 20GB stora HDDn, alltså storleken utanpå?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Han verkar ha hållit på med liknande kommentarer hela dagen.:p


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jo, har märkt det


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar