Medlem
Shadowrun

Well, någon som skaffat det än, eller funderar på att skaffa spelet? Själv ska jag köpa Shadowrun nu i helgen, eventuellt..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Eventuellt. Funderade på att köpa det till PC, men nu visar det sig ju att det kräver Windows Vista, vilket är lite underligt.. Det där spelet behöver ju all hjälp som bara finns, och att sätta det på Vista underlättar ju inte direkt.. :\

Medlem

ser ju rå skabbigt ut...

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Eventuellt. Funderade på att köpa det till PC, men nu visar det sig ju att det kräver Windows Vista, vilket är lite underligt.. Det där spelet behöver ju all hjälp som bara finns, och att sätta det på Vista underlättar ju inte direkt.. :\

Spelet måste ha vista för att kunna spela med xbox live spelare och massa andra saker. Funderar på att köpa det men skulle vilja testa det först.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Kyraal:

Eventuellt. Funderade på att köpa det till PC, men nu visar det sig ju att det kräver Windows Vista, vilket är lite underligt.. Det där spelet behöver ju all hjälp som bara finns, och att sätta det på Vista underlättar ju inte direkt.. :\

Spelet måste ha vista för att kunna spela med xbox live spelare och massa andra saker. Funderar på att köpa det men skulle vilja testa det först.

Känner lite så också, men vafan, kul ser det ut att vara iaf


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Sådär, jag känner mig inte speciellt övertyga. Blir att testa och se.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Har surfat runt på nätet hela morgonen och kollat vad andra tycker om spelet samt recensioner. Det är mycket blandad kritik, från betyget 1 av 10 till betyget 8 av 10, t.ex. Så nu är jag väldigt osäker. Problemet är att det inte släpps något spel som intresserar mig förän i september. Vad ska jag då spela tills dess? Ge gärna förslag! Spelet ska vara nytt och ska naturligtvis ha lång livslängd.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

kanske the darkness ? verkar bli bra, kommer väl under sommaren tror jag.

Inaktiv

Ahh kluven om vad man ska köpa denna månad..
Forza 2, DiRT, Shadowrun, Darkness eller Overlord.

Finns risk för att det blir två bilspel asså

Inaktiv
Skrivet av Cyberz:

ser ju rå skabbigt ut...

Inte lika skabbigt som särskrivning.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv
Skrivet av Nolite:
Skrivet av Cyberz:

ser ju rå skabbigt ut...

Inte lika skabbigt som särskrivning.

Eller som ordpoliser

Medlem

Tror att det blir Forza 2 + trådlös ratt..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Tror att det blir Forza 2 + trådlös ratt..

Det lär nog hålla ett bra tag...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Har ändrat mig igen, blir Shadowrun ändå.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Youtube-proffs

Nee blir inge.

Och vilken IDIOT har kommit på den smarta iden att blanda in PC spelare i mp delar av spel. Bilspel, sportspel osv sure. Men FPS?

Kontroll vs Mus? Kommer vara grymt råa statshoror med PC om man inte tar och fixar någon bra aim funktion för Xbox kontrollerna.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Nee blir inge.

Och vilken IDIOT har kommit på den smarta iden att blanda in PC spelare i mp delar av spel. Bilspel, sportspel osv sure. Men FPS?

Kontroll vs Mus? Kommer vara grymt råa statshoror med PC om man inte tar och fixar någon bra aim funktion för Xbox kontrollerna.

Om du har läst någon av de previews som har släppts (bl.a. den här på FZ) så får du reda på att de faktiskt har lyckats balansera kontrollerna riktigt bra. Själv tycker jag att Shadowrun verkar vara ett väldigt intressant spel, dock spelar jag inga spel online på 360 för tillfället men det kanske ändras?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

nej känner inte det minsta sug över detta.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har spelet nu och älskar det! Det här kommer att hålla hela sommaren ut, då har man något att göra på kvällarna


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

aim-hjälpen i spelet räcker inte för att spela mot mus/pc-lirare.
i sådana fall måste de vara totalt värdelösa.
ska tanka ner och testa på pc så fort det kommer en relle, ifall det är bra kanske man köper det då.
önskar ett nytt bra fps... men till konsoll funkar det inte riktigt med mp-fps.

tycker jag

Medlem

Visst skulle demon komma idag?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Måste säga att detta spel verkar otroligt sunkigt, speciellt när de hade hela Shadowrun världen framför sig och valde att göra det till ett multi FPS...

Medlem

Shadowrun demot är ute för Xbox 360 användare nu!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Shadowrun till SNES var grymt kul, men det här ser ju ut som skräp rent ut sagt. Man undrar ju lite vem det var som kom på idén att förstöra ett bra koncept. Men det har ju gjorts förr, så varför inte göra det igen?

Jag skulle lagt pengarna på Forza 2 som du var inne på förut

Medlem
Skrivet av Spectral:

Shadowrun till SNES var grymt kul, men det här ser ju ut som skräp rent ut sagt. Man undrar ju lite vem det var som kom på idén att förstöra ett bra koncept. Men det har ju gjorts förr, så varför inte göra det igen?

Jag skulle lagt pengarna på Forza 2 som du var inne på förut

Näe, blir ändå DiRT i helgen


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Älskar detta spelet, hade varit ännu roligare om det inte vore för alla feta Amerikanare som sitter o snackar en massa skit, än värre är det med tyskarna som vägrar prata annat än just tyska.

Medlem

Fransmännen toppar väl ändå^.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar