Medlem
Skate

Nyss köpt Skate och tycker det är ruggigt bra, några problem har det dock.

För det första vill jag kunna plocka upp brädan och kunna springa upp för trappor och liknande, kanske klättra över staket osv. För det andra skulle det vara häftigt om man kunde tolka med bilar.

Dock det största problemet känns som det är Online. Dålig FPS, mycket lagg. Något sagt om patchar eller liknande som ska göra Online läget spelbart? Ruggigt kasst atm.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hoppas de kommer non patch som fixar alla fps drops .. har dock inte sett eller hört nått tycärr...

De kom non nyhet att det blir [http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=22407
Inget nedladdningsbart innehåll till Skate] iaf men de e kanske skit samma, bättre att dom ritar ihop en bra uppföljare.

Medlem

^- Nog jävligt svårt att släppa en patch som fixar framedrops, men om det är lagg tackvare dåligkod eller anslutningsbesvär så lär det ju komma något.

Medlem

FPS dropsen verkar bara komma online, iaf för mig. Förstår inte riktigt hur det hänger ihop då världen är mycket mer avskuren då och det är trots allt bara 4 spelare samtidigt.

Risken för att FPS dropen beror på dålig kod är ju desto större eftersom det är PS3. Bör nog kunna förfinas lite. Optimera spelet i en patch lär nog inte vara aktuellt dock.

I ärlighetens namn tycker jag dom faktiskt ska släppa lite extramaterial och hålla ett trevligt patchtempo, räcker ju med ett team på 5-10 personer för något sådant. Så huvudteamet kan ju fortfarande fukusera på uppföljaren. Känns som ett sånt spel som man skulle vilja patcha då det är rätt "Sandbox".


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hört att det ska komma nån patch som fixar Fps dropsen, har dock ingen källa!


signatur

i dont know why, But i am known as a liar and a troll. So dont trust me

1
Skriv svar