Inaktiv
I need help!

Har ett tufft beslut att fatta, nämligen detta; Jag har endast råd med 2 spel nu på ett tag (ska köpa en gammal bil nämligen). Jag har bestämt mig för att inhandla Assassins creed och ett till...men vilket?
Det står mellan:

Ratchet & Clank: Tools of destruction.
Uncharted: Drake's Fortune.
The simpsons game: something something.

Vilket skulle du ha köpt om du fick välja på ett av dessa?

Medlem

Uncharted alla gånger om.

Medlem

Skulle inte ens funderat på simpsons spelet, inte ens om jag fick det.

Inaktiv
Skrivet av ZereCool:

Skulle inte ens funderat på simpsons spelet, inte ens om jag fick det.

Inaktiv

Testa Ratchet och simpsons som demo de finns på PSN vet ej om det finns på den europeiska men de finns i alla fall på us psn jag har testat båda och simpsons e inget att ha det ser fräckt ut. Sen om du tycker om plattform så är ratchet nog rätt bra men jag skulle nog köra på Uncharted.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv

Tack för svaren!
Det lutar nog åt Uncharted faktiskt...faen att man inte var miljonär...

Medlem

Själv har jag alltid varit en Ratchet and clankare köpt och klarat ut alla men blev faktiskt roligare på slutet när man kunde köra co-op på racthet dom 2 senaste tror jag , Jag skulle köpt ratchet and clank : T o D pågrund av dess humor och känsla i spelet dock har jag inte heller råd ( ska köpa assasin s creed och army of two
Lycka till

Inaktiv

Ahh...Sorry for beign a little noobish, men Co-op är typ Split-screen?
Om det är det så blir det ju lätt Ratchet & Clank som hamnar i PS3:an!

Medlem

Jag skulle valt Ratchet & Clank och Uncharted lugnt. Assains Creed känns lite hypat...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

Det känns extremt (!) hypat, men jag är en sucker för assassin spel i allmänhet!

Medlem
Skrivet av Kibb:

Tack för svaren!
Det lutar nog åt Uncharted faktiskt...faen att man inte var miljonär...

Om du istället importerar spelen så får du nästan råd till ett tredje spel också.

Medlem

Importera .. åka till usa och köpa ?

Medlem
Skrivet av fella1strke:

Importera .. åka till usa och köpa ?

På sistone har det faktiskt uppfunnits något som heter postgång. Det finns folk som sysslar med att frakta saker fram och tillbaka mellan olika ställen. Jag tycker det är en skitsmart idé.

Medlem

Det visste faktiskt inte jag heller! Dock tycker jag det känns tryggt då garantin på skivan gäller om man köper spelet i Svearike. Tänk om det visar sig att det fattas en bokstav i manualen eller om man hittar ett dammkorn på skivan. Om det händer när man importerat ett spel ligger man ju risigt till.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

då säljer du skiten på tradera eller nått te högstbjudande hehe

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Det visste faktiskt inte jag heller! Dock tycker jag det känns tryggt då garantin på skivan gäller om man köper spelet i Svearike. Tänk om det visar sig att det fattas en bokstav i manualen eller om man hittar ett dammkorn på skivan. Om det händer när man importerat ett spel ligger man ju risigt till.

Du har ju fortfarande garanti.

Medlem

Riktig nice ska ta och köpa ratchet and clank TOD med postgång från usa

Medlem

provat demot av simpson och det sög.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

köp ratchet och clank


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Men du seriöst, kan du inte vara snäll att läsa igenom forumtråden först och sedan kolla när det senaste inlägget skrevs. Annars så visst, har redan klarat Assassins creed och Rathcet & Clank.

1
Skriv svar