Inaktiv
LG 42PC51 + PS3

Hej jag har en plasma tv LG 42" Plasma-TV 42PC51
http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/50384?opendocum...

det jag helt enkelt undrar är hur den kommer passa med ett PS3? kommer den bli en flaskhals på nått sätt så att man blir besviken? samt den har upplösningen 1024x768 betyder det att den kan visa 720p/i?


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem

Den kommer fungera alldeles utmärkt, den ända reservationen i mitt tycke skulle vara att den inte tar 1080p.

Medlem

Själv kör jag PS3 på en plasama av LG formatet - LG 50PC1R, som inte stöder 1080p

Tycker just nu att 720p räcker efter som inget vad jag vet sänds i 1080p än, utom filmer via Blu-ray/HD-DVD då. Och själv ser jag ingen större skillnad på 720p och 1080p filmer.

Medlem

Jag är lite undrade till denna: HDMI/PC-in 2/VGA

Är det verkligen hdmi?

Jag rekommenderar att du kollar upp www.minhembio.se och frågar där. Där finns också väldigt många foruminlägg om div. skärmar, värt att jämföra innan du bestämmer dig för en specifik. Det skiljer sig ju inte så mycket i pris mellan 42" 1080p och sämre just nu heller.


signatur

thank you, come again

Inaktiv
Skrivet av huxflux:

Jag är lite undrade till denna: HDMI/PC-in 2/VGA

Är det verkligen hdmi?

Jag rekommenderar att du kollar upp www.minhembio.se och frågar där. Där finns också väldigt många foruminlägg om div. skärmar, värt att jämföra innan du bestämmer dig för en specifik. Det skiljer sig ju inte så mycket i pris mellan 42" 1080p och sämre just nu heller.

Självklart är det HDMI. Det dom menar är att den har två HDMI ingångar samt en VGA ingång...

1
Skriv svar