Medlem
Ps3 - spel

har kollat runt lite på nätet , sett trailers och sånt och har blivit väldigt intresserad av 3 stycken spel
Army of two 15 november ,
call of duty 4 : Mw 5 november och assasins Creed november någon gång. Alla samma månad hur ska jag ha råd med det på ett studiebeidrag :/ . army of two ska ja o min kompis köpa men ett spel till Hmm ...vilket ska jag välja CoD 4 action singleplayer kanske blir årets action spel eller assasins creed fantasy rpg där trailersna ser riktigt coola ut
vad tycker ni? och har ni något exakt datum på när assasins creed kommer ?
En till fråga nån som vet om man kan köra online på Army Of two och vad för modes? ex 6 players 3 lag 2 i varje sen det lag som håller ut längst vinnner skulle vara kul
Aja ser fram imot dom hära spelen grymt mycket :D!!

Medlem

Såg ett inlägg där det stod att ratchet and clank tools of destruction kommer ioktober stämmer det ? om det kommer i November BLIR DET ÄNNU Tajjtare och dessutom Haze som också kommer i November DAAM .... Faaaan va svårt det kommer bli att köpa 5 spel på 1 månad

Medlem

Assassins creed är inget fantasy. Det är faktiskt mer realistiskt än vad Cod4 är. Dessutom är det troligen mycket längre, ett fritt spel med ascoola inslag. Kolla på lite gameplay trailers på Gametrailers.com!

Dessutom är det inget RPG. Det är ett tredjepersons actionäventyr.

Ja tycker du ska köra med assassins creed om det är singleplayer du är ute efter. Men det finns inget online.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Assassin's Creed är ju riktigt realistiskt. Städerna har byggts upp med hjälp av gamla kartor, nästan alla man mördar dog under mystiska omständigheter under den där tidsperioden o.s.v. Verkar hur grymt som helst.

Jag får börja spara ihop lite pengar, då det kommer en hel drös med bra spel till PS3 nu i höst. xD

Inaktiv

assasins creed är lite som devil may cry, lite av den stilen eller ?

Medlem

Njae, Devil may cry är ju ett fantasy slaktarspel. AC är ju mer social stealth, parkour och häftiga svärdfighter. Det är ju ett sandboxspel, så dom kan nog inte jämföras.

Kolla på alla intervjuer om assassins creed på gametrailers, äldsta först. Då får man en klar bild om spelet.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Assassin's Creed släppts 13 november.

Medlem

Satsa på Assassins Creed och Army of Two.

Call of Duty kan man väl vänta på efter att man spelat igenom demot ett par gånger. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Satsa på Assassins Creed och Army of Two.

Call of Duty kan man väl vänta på efter att man spelat igenom demot ett par gånger. :>

Cod:s styrka har alltid varit ett stört roligt multiplayer, enligt mig. Singleplayer kan man leva utan.

Inaktiv

Håller med! multiplayer på cod är dyng kul;D

Medlem

Har läst igenom svaren och Kollat lite på Gamtrailers.com har faktiskt funderat nu och det blir nog AC och Army Of two med min polare , tack för svaren

Inaktiv

Rekommenderar Stuntman: Ignition

Medlem

Army Of Two är försenat tills början av 2008! tråkigt som fan!

Köper du CoD 4 kan ja lova dej att de e de ända du kommer lira ett bra tag framöver! hah kommer iaf ja göra ^^

Medlem

VAAAAA!? army of two försenat :evil::(:down:
Ja o min kusse som skulle körare 24/7 blir sur som fan när sånt här händer det spelet som jag har längtat mest efter i 1 månad !
Någon som vet anleningen till detta ? hittade en sida på gamespot....

http://www.gamespot.com/news/6181490.html

Då blire vell Cod 4 och Ac
när släpps cod 4 ?

dock väldigt besviken på ea games !:/ , får vell hoppas att AOT blir ännu bäätre till 2008!!
och då ska den banne mig vara grymt 5 stjärnigt !!

Medlem
Skrivet av fella1strke:

VAAAAA!? army of two försenat :evil::(:down:
Ja o min kusse som skulle körare 24/7 blir sur som fan när sånt här händer det spelet som jag har längtat mest efter i 1 månad !
Någon som vet anleningen till detta ? hittade en sida på gamespot....

http://www.gamespot.com/news/6181490.html

Då blire vell Cod 4 och Ac
när släpps cod 4 ?

dock väldigt besviken på ea games !:/ , får vell hoppas att AOT blir ännu bäätre till 2008!!
och då ska den banne mig vara grymt 5 stjärnigt !!

Finns inget o vara besviken på? Bättre att det blir försenat en ett dåligt spel, då skulle du kunna bli besviken.

Inaktiv

kan ni tipsa en nybliven ps3 ägare om vilka bilspel man borde köpa på ps3 ?
nämn dom som finns och dom som kommer.

motorstorm fick man på köpet och sega rally köpte man samtidigt som ps3 an.

Medlem

F1 finns ju. Kanske lite väl avancerat och svårt. Sen finns Colin Mcrae Dirt (som också finns till PC och 360). Ridge Racer 7 finns också som F3D älskar, tycker själv demot inte var roligt men det handlar väl om smaksak.

Kommande bilspel som jag håller ögonen öppna på är Burnout: Paradise, Gran Turismo och ett eventuellt WRC spel. Evolution Studios var ju skaparna av den underbara WRC-serien på PS2:an samt är ju dom utvecklarna av Motorstorm (och kommande Motorstorm 2). Hoppas verkligen dom satsar på WRC för PS3:an, dock finns inget officiellt info utan bara mina (och eventuellt andras) förhoppningar.

Testa också Calling All Cars som finns på PSN (inte direkt bilspel men nära på ).

http://www.fz.se/spel/list.fz?dev=0&genre=17&plat=6&date=&yea...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

jo Gran turismo ser man fram emot verkligen

Inaktiv
Skrivet av Vantskruv:

Colin Mcrae Dirt

Skrivet av Vantskruv:

Ridge Racer 7 finns också som F3D älskar

:heart:

Skrivet av Vantskruv:

tycker själv demot inte var roligt men det handlar väl om smaksak.

:evil:

Inaktiv

dirt är kung


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

hoppas det kan komma nya demolition derby, twisted metall och Carmagedon.

3 suveräna bilröjar spel som måste få leva vidare i nya versioner.

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Vantskruv:

Colin Mcrae Dirt

Skrivet av Vantskruv:

Ridge Racer 7 finns också som F3D älskar

:heart:

Skrivet av Vantskruv:

tycker själv demot inte var roligt men det handlar väl om smaksak.

:evil:

Hahaaa, du är skön F3D!

Edit: Wipeout HD (eller 3 som kommer senare då HD är ett smakprov med mindre finesser, precis som Gran Turismo HD) ser ut att vara lovande också. Tyckte det var skitkul på PS1 (förutom den där jäkla japanesiskan som lät som en barbie-flicka från dagis).
http://www.playstation-3.se/games/Wipeout_HD/movies/


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

BBB köpte du Sega Rally:O måste medge att de e 700 spänn åt helvete .. fifan vilket sunkspel! inte värt ett öre imo!

Inaktiv
Skrivet av Bengan87:

BBB köpte du Sega Rally:O måste medge att de e 700 spänn åt helvete .. fifan vilket sunkspel! inte värt ett öre imo!

oops, en tabbe ?
det har fått rätt så bra betyg i några tester...

har inte testat det än,
pallar inte med att lira med scart från ps3 till lcd tv.
ser hemskt ut.
får snällt vänta tills man får komponent sladd från webhallen innan man kan testa sega rally.

i värsta fall får man lämna in det i inbyte.
hur skulle man klara sig utan ställen som Game och EB Games ?

Medlem

ja skulle byta de mot dirt .. där har du ett rallyspel tycker ja!

Ja nytte in mitt RBVegas mot Warhawk på Game skit bra

Medlem

Gillade inte alls sega rally och ridge racer... tvi.. men Dirt var en höjdare. Sen spelar jag även F1 Championship Edition till PS3 och älskar det.

Medlem

Dirt var ju riktigt bra
Någon som vet när kill zone 2 kommer ??
Vad var storyn i Kz1 och vad är det för fiender/monster :9) ?

Inaktiv

jo dirt blir det ju självklart

hur va de nu med nya GTA skulle det komma i år eller nästa år ?

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

jo dirt blir det ju självklart

hur va de nu med nya GTA skulle det komma i år eller nästa år ?

Början av 2008 tror jag det är sagt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Komplett har Pre. datum på GTA IV i slutet av februari .. kan ju alltid hoppas. xD

12
Skriv svar