PS3 , Xbox 360 eller Wii ?

Inaktiv
PS3 , Xbox 360 eller Wii ?

Hej

jag undrar vilken av dessa konsoler som ni tycker är bäst , ge gärna argument för dessa också.

det bästa hade varit om någon hade någon länk till någon spelsida där dom testar & recenserar alla 3 och berättar vilken dom tycker är bäst.

Inaktiv

Tycker att du ska bilda dig en egen uppfattning, googla efter info om det så krävs. Finns inget rätt eller fel svar.
Kolla sedan hellre på spelutbuden på de tre olika konsolerna, och välj den med de spel som du helst vill spela.

Medlem

vilket svar förväntar du dig om du postar en sån fråga i ett ps3 forum?

men om du däremot frågar vilken konsoll utöver ps3 vi gillar så kan du nog få några seriösa svar.

t.ex., jag har ägt och sålt både ett 360 och ett wii och har nu endast min ps3. jag har haft kul med samtliga konsoller, och kan rada upp flera plus och minus med dem båda, men jag har definitivt njutit bäst utav min ps3.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

fråga BBB om vilken du ska köpa, helst i en del av detta forum som inte hete Playstation, Xbox eller Wii, jävla troll

Medlem

haha fed love is in the air :heart:

Tror jag har sett ett par såna här trådar tidigare på fz's forum. Sök lite vettja!

stv
Medlem

Defenitionen av "Bäst" är väldigt svår i detta sammanhang.

Prestanda = Ps3
Utveckling/nytänkande = Wii
Spelutbud = Xbox360

Vad lägger man mest poäng på "bäst"?...Det kan nog bara DU svara på.

Själv har jag som en av ovanstående skrivare ägt alla konsoler. Dock äger jag idag bara wii. För att; Jag spelar bara när jag har vänner över, och wii är perfekt "kompis-konsol" aka "party-konsol". Men å andrasidan är man en gamer(vilket jag har växt ifrån lite...) så tycker jag att ps3 eller xbox360 är ditt val. Sen är det andra faktorer som också spelar in, har du ens en 1080p tv? ska du ha den för att kolla på blu-ray filmer? osv osv...

Kan tillägga att jag dock fortfarande spelar lite(skrev att jag inte var gamer längre) men då spelar jag på PC, då jag tycker det är det bästa "singel"/gamer paket man kan få...

1
Skriv svar