Gameplay på hugget igen, sågade Lair till ps3

Inaktiv
Gameplay på hugget igen, sågade Lair till ps3

Gameplay på tv 7 sågade ju Heavenly sword för nån vecka sen.
Nu var det Lair som dom sågade.
det fick bara 2 av 5 poäng,
och han som testade spelet tyckte det var tråkigt att flyga runt med drakar och nån annan direkt förklaring till att spelet skulle vara dåligt sa han inte.

Han gav Metroid Prime 3 - Corruption en glasklar 5a i betyg och det kanske det är värt.
men nu blev ännu ett storspel till ps3 sågat av den personen.

Han har själv sagt i nåt program att han gillar Wii mest,
så det kanske är en partisk testare dom har.

eller så är även Lair inte så bra.

finns det några andra tester på Lair som nån vet om ?

Inaktiv

Kan inte påstå att jag bryr mig så mycket om Lair, men gillar inte konceptet av att recensera ett spel i TV på 2min eller vad hans recensioner brukar ligga på. Angående Heavenly Sword så förstår jag inte hur man kan såga det vid fotknölarna, håller på att lira igenom det nu och det är fruktansvärt kul. Filmerna som Andy Serkis har dirigerat i mocap är fruktansvärt bra, bästa jag har sett inom "cutscenes" faktiskt.

Men hans recension är hans åsikt och tycker han att Lair var skit så får han stå för det. Jag har precis inga planer på att köpa det


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Alla som har recenserat Lair har sågat det. Vad jag har hört så är kontrollen värdelös och spelvärlden är väldigt dåligt gjord.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

man kan iaf undra hur många spel som blivit nedvärderade av betygsättare som inte gillar den sortens spel dom bedömmer.

men visst ett betyg är bara en viss vägledning och man ska ju enbart utgå från vad man själv tycker.

Medlem

Vadå sågade Heavenly Sword? De gav det 3.5 vilket knappast kan räknas som en sågning, däremot ett ganska lågt betyg i jämförelse med vad de flesta andra spelmedier gett det.

Dessutom är det väl knappast en överaskning att Lair får dåligt betyg? Finns knappt en recension där spelet fått över 5/10.

BBB trollar vidare.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

Vadå sågade Heavenly Sword? De gav det 3.5 vilket knappast kan räknas som en sågning, däremot ett ganska lågt betyg i jämförelse med vad de flesta andra spelmedier gett det.

Dessutom är det väl knappast en överaskning att Lair får dåligt betyg? Finns knappt en recension där spelet fått över 5/10.

BBB trollar vidare.

3,5 ?
uhm dom ger bara betyg mellan 1 och 5 inga halvor där inte,
och dom sa att heavenly sword hackade så mycket att det var ospelbart.
det är Gameplay på tv 7.
och du kan knappast sett det avsnittet för annars måste du vara döv när han tydligt sa att det hackade.

och dessutom har detta redan diskuterats och förmodligen har dom testat en pre-relase och ingen färdig version av heavenly sword.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

3,5 ?
uhm dom ger bara betyg mellan 1 och 5 inga halvor där inte,
och dom sa att heavenly sword hackade så mycket att det var ospelbart.
det är Gameplay på tv 7.
och du kan knappast sett det avsnittet för annars måste du vara döv när han tydligt sa att det hackade.

och dessutom har detta redan diskuterats och förmodligen har dom testat en pre-relase och ingen färdig version av heavenly sword.

Självklart menade jag 3/5. Jag sitter och tittar på recensionen just nu, och ditt "ospelbart"-citat lyser med sin frånvaro. Han nämner klart och tydligt att spelet "hackar", men att det skulle vara ospelbart kommer aldrig på tal.

Dessutom blir betyget som sagt 3/5 vilket knappat kan räknas som en sågning.

Hur gammal är du BBB? 15? Dina försök till att trolla PS-forumet blir mer och mer patetiska.


signatur
Medlem

lair har ju som sagt blivit kapat vid fotknölarna av de flesta som betygsatt det så verkar som om spelet inte är så jävla bra trots allt...
heavenly sword vet jag dock inget om, annat än att varken det eller lair har intresserat mig. demot till HS var inget som gav mersmak.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Lair fick även i senaste Super Play 3/10 i betyg så det sågades även där.


signatur
Inaktiv

lair har fått dåliga betyg överallt, sluta trolla nu BBB

Inaktiv
Skrivet av F3D:

lair har fått dåliga betyg överallt, sluta trolla nu BBB

sök hjälp F3D

Medlem

Om man kollar på gamerankings så ligger Lairs betyg på allt mellan 90-30%. Dom flesta ligger dock mellan 30-50%.
Det roliga är att det är en Playstation tidning/site både i topp och botten av betygen.

Det man undrar är hur i helsike det kan vara sån skillnad.
Det är ett skapligt hopp från 30 till 90%.
Vad såg han/dom som gav spelet 90% som dom andra inte såg?
Eller är dom troll hela bunten?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv
Skrivet av Tassel:

Om man kollar på gamerankings så ligger Lairs betyg på allt mellan 90-30%. Dom flesta ligger dock mellan 30-50%.
Det roliga är att det är en Playstation tidning/site både i topp och botten av betygen.

Det man undrar är hur i helsike det kan vara sån skillnad.
Det är ett skapligt hopp från 30 till 90%.
Vad såg han/dom som gav spelet 90% som dom andra inte såg?
Eller är dom troll hela bunten?

mjo det är det som är det luriga med betygsättning på spel.

det är inte säkert snubben som testar spelet att han verkligen gillar den sortens spel.

har säkert hänt många gånger att nån sims nörd testat nåt fps och tvärtom och sågat spelet bara för att han inte gillar genren.

jag menar gillar man fps då ser man vad som är bra och dåligt,
men gillar man att möblera om i hus och gå på dass 10 gånger om dan i ett spel då har man nog ingen koll på typ fps.

1
Skriv svar